مقاله طراحی مدل ارزیابی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی (رادیو و تلویزیون) بررفتار مشتریان بانکی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی مدل ارزیابی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی (رادیو و تلویزیون) بررفتار مشتریان بانکی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی مدل ارزیابی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی (رادیو و تلویزیون) بررفتار مشتریان بانکی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی مدل ارزیابی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی (رادیو و تلویزیون) بررفتار مشتریان بانکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی مدل ارزیابی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی (رادیو و تلویزیون) بررفتار مشتریان بانکی :
تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
طراحی یکی از عوامل حیاتی در موفقیت یک سازمان است ، به طوری که تدوین برنامه های تبلیغاتی بایستی با در نظر گرفتن عوامل تاثیر گذار در فرآیند تصمیم گیری مشتریان بانکی _ از جمله عوامل آمیخته بازاریابی، عوامل محیطی مانند عوامل اجتماعی ، فرهنگی ، سیاسی و موقعیتی جامعه ، خصوصیات فردی مشتریان بانکی و یا عوامل روانی و شخصیتی و اهداف بازاریابی سازمان ، انجام شود. در این مقاله یک مدل دینامیک برای ارزیابی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی (رادیو و تلویزیون) بررفتار مشتریان ارائه می شود.در این مدل برنامه ریزی تبلیغات بر اساس شناسایی عوامل درونی و بیرونی سازمان و تاثیرات متقابل آنها بر یکدیگر با نظرخواهی از خبرنگاران و با استفاده از مفاهیم منطق فازی اجرا می گردد.به منظور تخصیص بودجه به رسانه های تبلیغاتی از یک مدل تصمیم گیری چند شاخصه استفاده می شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.