مقاله طراحی شهرها باشبکه معابر شعاعی ومسائل حمل نقل در آنها ((مورد مطالعاتی شهر همدان))


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی شهرها باشبکه معابر شعاعی ومسائل حمل نقل در آنها ((مورد مطالعاتی شهر همدان)) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی شهرها باشبکه معابر شعاعی ومسائل حمل نقل در آنها ((مورد مطالعاتی شهر همدان))  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی شهرها باشبکه معابر شعاعی ومسائل حمل نقل در آنها ((مورد مطالعاتی شهر همدان))،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی شهرها باشبکه معابر شعاعی ومسائل حمل نقل در آنها ((مورد مطالعاتی شهر همدان)) :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

بافت شهر همدان حلقوی است که این بافت از زمان طرح جامع اول (۱۳۰۷) شکل گرفته است. این بافت حلقوی متشکل از دوایر متحد المرکزی است که توسط شش خیابان اصلی منتهی به میدان مرکزی و دوایر کمربندی به یکدیگر متصل شده و بافت را به قطاعهایی از دایره تقسیم نموده اند. همدان شهر میادین بزرگ (و باوقاری است که نه بر حسب تصمیماتی آنی بلکه بر اساس یک اندیشه که ریشه ای تاریخی دارد طراحی شده اند. در حال حاضر شبکه حمل و نقل درون شهری همدان به شدن متاثر از اولین طرح جامع این شهر است. در این طرح، میدان بزرگی (میدان امام خمینی )‌در بازار شهر پیش بینی شده است که ۶ خیابان اصلی بصورت شعاعی به آن منتهی می گردد. عدم اجرای طرح مطالعات ساماندهی ترافیک و تصمیم گیریهای شتابزده، غیر کارشناسانه و عجولانه در مورد مسائل ترافیکی شهر وضعیت ترافیکی شهر را پیچیده و نامشخص ساخته است. از مهمترین سیاستها و اصولی که در طرح های ساماندهی ترافیکی و شهرسازی همدان جهت افزایش کارایی سیستم شعاعی شهر مورد توجه قرار گیرد عبارتند از: – عدم تمرکز کاربرهای تجاری و مراکز مهم اقتصادی-تجاری در جداره های اصلی با تردد سریع.-مردود گردیدن خط کمربندی به دلیل تاثیرگذاری نامطلوب بر رشد و جهان توسعه.- تقاطع های اصلی و عمده از تقاطع های مسطح و غیر مسطح مشخص گردند. – جاده کمربندی در چند سال آینده کار اتصال بین شهری را با خدمات و تاسیسات آن بر عهده گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.