طراحی مدل ساختاری انگیزه و اجتماعی شدن مطالعه موردی: گردشگران ورزشی نوستالژیک


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی مدل ساختاری انگیزه و اجتماعی شدن مطالعه موردی: گردشگران ورزشی نوستالژیک دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی مدل ساختاری انگیزه و اجتماعی شدن مطالعه موردی: گردشگران ورزشی نوستالژیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی مدل ساختاری انگیزه و اجتماعی شدن مطالعه موردی: گردشگران ورزشی نوستالژیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی مدل ساختاری انگیزه و اجتماعی شدن مطالعه موردی: گردشگران ورزشی نوستالژیک :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش، طراحی مدل ساختاری انگیزه و اجتماعی شدن در گردشگران ورزشی نوستالژیک بود.. روش پژوهش، توصیفی از نوع همبستگی بود. جامعه آماری تحقیق گردشگران ورزشی که برای تماشای مسابقه ی استقلال- پرسپولیس سفر کرده بودند،میباشد. بر این اساس ۳۹۲ نفر به عنوان نمونه آماری به صورت در دسترس ارزیابی شدند. برای تعیین ارتباط علی بین متغیرها، داده های گردآوری شده، از طریق مدلسازی معادلات ساختاری مورد بررسی قرار گرفتند. برای جمع آوری داده ها ازپرسشنامه استاندارد ویلسون ۲۰۰۴ که شامل سه بخش انگیزه ها، تجارب گذشته و اجتماعی شدن بود، استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد بین انگیزه ها با اجتماعی شدن هم ارتباط مستقیم و مثبت و همچنین ارتباط مثبت و غیر مستقیم به میانجی گیری تجارب گذشته وجود داشت. در نهایت، به مدیران ورزشی توصیه میشود که با شناسایی و تقویت انگیزه های گردشگران ورزشی، این صنعت را در کشور ترویج داده و از این طریق به اقتصاد و ورزش کشور کمک نمایند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.