اثربخشی سایکودرام بر بهبود نشانه های مرضی اختلال نافرمانی مقابله جویانه دانش آموزان مقطع ابتدایی منطقه ۳ شهر تهران سال ۱۳۹۶


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی سایکودرام بر بهبود نشانه های مرضی اختلال نافرمانی مقابله جویانه دانش آموزان مقطع ابتدایی منطقه ۳ شهر تهران سال ۱۳۹۶ دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی سایکودرام بر بهبود نشانه های مرضی اختلال نافرمانی مقابله جویانه دانش آموزان مقطع ابتدایی منطقه ۳ شهر تهران سال ۱۳۹۶  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی سایکودرام بر بهبود نشانه های مرضی اختلال نافرمانی مقابله جویانه دانش آموزان مقطع ابتدایی منطقه ۳ شهر تهران سال ۱۳۹۶،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی سایکودرام بر بهبود نشانه های مرضی اختلال نافرمانی مقابله جویانه دانش آموزان مقطع ابتدایی منطقه ۳ شهر تهران سال ۱۳۹۶ :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی سایکودرام در اختلال نافرمانی مقابله ای دانش آموزان مقطع ابتدایی انجام گرفت.روش مطالعه از نوع نیمه آزمایشی با طرح پیش آزمون _ پس آزمون و گروه کنترل است.گروه نمونه متشکل از ۱۸ کودک است که به دلیل لجبازی به مرکز مشاوره آموزش و پرورش منطقه ۳ شهر تهران مراجعه نمودند و با روش نمونه گیری غیر احتمالاتی داوطلبانه انتخاب شدند. از این تعداد ۹ کودک در گروه آزمایش و ۹ کودک در گروه کنترل قرار گرفتند.تمامی شرکت کنندگان ابزار پژوهش را که شامل پرسشنامه ی سیاهه ی رفتاری کودک cbcl ماتریس های پیشرونده ریون کودک ، فرم گزارش معلم TRF و یک مصاحبه ی بالینی با والدین بود، تکمیل کردند.افراد گروه آزمایش در ۹ جلسه درمانی یک و نیم ساعته سایکودرام و یک جلسه پیگیری شرکت کردند و افراد گروه کنترل هیچگونه مداخله ای را دریافت نکردند.از روش های آمار توصیفی میانگین و انحراف استاندارد و همچنین از روش کوآریانس چند متغیره برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شد.پس از خاتمه ی جلسات درمانی،افراد هر دو گروه مجددا پرسشنامه های مذکور را تکمیل نمودند.نتایج نشان دهنده تفاوت معنادار بین دو گروه آزمایش و کنترل در میزان اختلال نافرمانی مقابله ای بود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.