رابطه تجربه دوره آموزشی و رویکرد مطالعه عمل فکورانه در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه تجربه دوره آموزشی و رویکرد مطالعه عمل فکورانه در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارس دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه تجربه دوره آموزشی و رویکرد مطالعه عمل فکورانه در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه تجربه دوره آموزشی و رویکرد مطالعه عمل فکورانه در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه تجربه دوره آموزشی و رویکرد مطالعه عمل فکورانه در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارس :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

رویکرد مطالعه شامل افکار و رفتارهای پنهان و آشکاری است که از طریق مداخلات آموزشی میتوان آنها را تغییر داد.پژوهش حاضر با هدف تعیین رابطه تجربهی دورهی آموزشی و رویکرد مطالعه عمل فکورانه در دانشجویان فرهنگیان فارسانجام گرفت. این مطالعه یک بررسی توصیفی است که در نیمسال اول تحصیلی ۳۱۴۱ ۴۹ اجرا گردید. جامعهی آماری – پژوهش شامل کلیه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان فارس بود. نمونه پژوهش شامل ۲۷۲ نفر بود که به شیوه نمونهگیری طبقه ای تصادفی انتخاب شدند. برای جمعآوری دادهها از پرسشنامه دوره آموزشی و پرسشنامه رویکرد مطالعهیعمل فکورانه استفاده شد که روایی و پایایی آنها مورد تایید قرار گرفت. برای تجزیه و تحلیل دادهها، از آمار توصیفی و استنباطی)ضرایب همبستگی، تحلیل واریانس و تحلیل رگرسیون( استفاده گردید. بر اساس نتایج به دست آمده، میانگیننمره تجربهی دوره آموزشی در بین دانشجویان ۲/۲۶ و میانگین نمره رویکرد مطالعه عمل فکورانه دانشجویان ۲/۲۶ بود که هر دو از وضع مطلوب فاصله داشتند. بین تجربه دوره آموزشی و رویکرد مطالعهی عمل فکورانه در دانشجویان همبستگی معناداری مشاهده شد P=0/001 و r=0/53 یافتههای حاصل از تجزیه و تحلیل رگرسیون چندگانه نیز نشان داد که از بین مؤلفههای پیشبین)تجربهی دوره آموزشی و مؤلفههای آن(، تنها مؤلفه مهارتهای کلی از توان پیش بینی مناسبی برای مطالعه عمل فکورانه برخوردار است) P=0/001 (. با توجه به رابطه تجربه دوره آموزشی و میزان بهره- گیری از مطالعهی عمل فکورانه پیشنهاد میگردد برنامهریزان و اساتید به مطالعهی عمل فکورانه و تاثیر گذاری آن بر میزان حرفه ای شدن دانشجو معلمان توجه بیشتری مبذول نمایند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.