بررسی نقش و اثر بخشی سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه پیمانکاران یک سازمان


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش و اثر بخشی سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه پیمانکاران یک سازمان دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش و اثر بخشی سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه پیمانکاران یک سازمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش و اثر بخشی سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه پیمانکاران یک سازمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش و اثر بخشی سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه پیمانکاران یک سازمان :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در سال های اخیر در سازمان های دولتی جایگاه خود را پیدا کرده اند. اما عموما سازمان های دولتی از CRM برای مشتریان نهایی خود استفاده نموده اند، علیرغم اینکه پیمانکاران یک سازمان هم جزء مشتریان و ذینفعان یک سازمان هستند، اما این حوزه مغفول مانده است. در واقع با تاکید دولت بر برون سپاری فعالیت های سازمان های دولتی و افزایش شمار پیمانکاران سازمان ها، لزوم وجود یک پل ارتباطی بین سازمان و پیمانکارانش بیش از پیش احساس می شود. در این پژوهش ضمن بررسی ادبیات پیشین در حوزه نقش پیاده سازی CRM در یک سازمان، اختصاصا اثر بخشی پیاده سازی یک CRM در حوزه پیمانکاران سازمان را بررسی خواهیم کرد. یکی از مزایای قابل توجه CRM پیمانکاران کاهش مراجعات پیمانکاران به سازمان، شفاف سازی فرآیندها و در نهایت کاهش فساد اداری است. و از این جهت اجرای یک سیستم مدیریت ارتباط با پیمانکاران می تواند مورد توجه سازمان های دولتی قرار گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.