بهبود کیفیت خدمات پس از فروش خودروسازی با رویکرد تلفیقی مدل تحلیل شکاف، کانو و گسترش عملکرد کیفیت (مطالعه موردی: نمایندگی های شرکت سایپا درشهرستان بوشهر)


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بهبود کیفیت خدمات پس از فروش خودروسازی با رویکرد تلفیقی مدل تحلیل شکاف، کانو و گسترش عملکرد کیفیت (مطالعه موردی: نمایندگی های شرکت سایپا درشهرستان بوشهر) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بهبود کیفیت خدمات پس از فروش خودروسازی با رویکرد تلفیقی مدل تحلیل شکاف، کانو و گسترش عملکرد کیفیت (مطالعه موردی: نمایندگی های شرکت سایپا درشهرستان بوشهر)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بهبود کیفیت خدمات پس از فروش خودروسازی با رویکرد تلفیقی مدل تحلیل شکاف، کانو و گسترش عملکرد کیفیت (مطالعه موردی: نمایندگی های شرکت سایپا درشهرستان بوشهر)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بهبود کیفیت خدمات پس از فروش خودروسازی با رویکرد تلفیقی مدل تحلیل شکاف، کانو و گسترش عملکرد کیفیت (مطالعه موردی: نمایندگی های شرکت سایپا درشهرستان بوشهر) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف اصلی این مقاله بهبود کیفیت خدمات پس از فروش خودروسازی به کمک تلفیق مدل تحلیل شکاف، کانو و گسترش کارکرد کیفیت (QFD) می باشد. روش انجام تحقیق به صورت توصیفی و پیمایشی بوده است. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه نمایندگی های شرکت سایپا در شهرستان بوشهر بوده که همه ی آنها مورد بررسی قرار گرفته است. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه استاندارد (شامل۲۲ مولفه) با طیف لیکرت بوده است. در این تحقیق، برای تعیین سطح کیفیت خدمات و شناسایی شکاف بین انتظارات و ادراکات مصرف کنندگان، مدل سروکوال استفاده شده است. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده حاکی از وجود شکاف در همه اجزای مورد بررسی کیفیت خدمات می باشد. پس از آن، به منظور طبقه بندی اجزای کیفیت خدمات و شناسایی نیازهای جذاب، اساسی و تک بعدی با استفاده از مدل کانو، ۷ نیاز اساسی، ۹ نیاز تک بعدی، ۶ نیاز جذاب شناخته شده است. بنابراین، جهت تعیین وزن ها و اولویت بندی و تبدیل نیاز های مشتری به الزامات عملیاتی از مدل سه مرحله ای گسترش کارکرد کیفیت استفاده گردید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.