مدیریت و برنامه ریزی در تجارت انفورماتیک
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مدیریت و برنامه ریزی در تجارت انفورماتیک دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مدیریت و برنامه ریزی در تجارت انفورماتیک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت و برنامه ریزی در تجارت انفورماتیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مدیریت و برنامه ریزی در تجارت انفورماتیک :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
تحولاتی که در عرصه ارتباطات و اطلاعات حاصل شده است شکلی جدید از تکنولوژی یا فناوری محسوب می شود فناوری که هم نیاز به بسترسازی متفاوتی را ایجاب می کند و هم شیوه های نوین ارتباط و تعامل را برقرار می کند . الکترونیکی شدن خدمات یا هوشمند سازی علومی هم راستا و مکمل دانش انفورماتیک هستند یعنی برای اینکه سیستم های الکترونیکی درست عمل کرده و پیاده سازی شوند نیاز به یک مهندسی سخت افزاری و نرم افزاری است که یک سیستم الکترونیکی خدماتی ایجاد شود بتواند با کاربران تعامل و ارتباط هوشمندانه داشته باشد . داده ، اطلاعات ، محتوا مفاهیمی که ماهیت ارتباطات را معین می کنند و در علم انفورماتیک مورد تحلیل و پردازش قرار می گیرند لذا اگر ساخت و توسعه محتوا بخشی از تجارت انفورماتیک محسوب شود بخشی دیگر مربوط به سخت افزارهایی هستند که پیکربندی و بسترسازی آنها تجارت بر پایه علم انفورماتیک را ایجاد می کند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.