مقاله تحلیل پیامدهای شناختی رویکرد نوشتن برای یادگیری (WTL) در فرایند آموزش
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل پیامدهای شناختی رویکرد نوشتن برای یادگیری (WTL) در فرایند آموزش دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل پیامدهای شناختی رویکرد نوشتن برای یادگیری (WTL) در فرایند آموزش کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل پیامدهای شناختی رویکرد نوشتن برای یادگیری (WTL) در فرایند آموزش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل پیامدهای شناختی رویکرد نوشتن برای یادگیری (WTL) در فرایند آموزش :
تعداد صفحات :۲۸
این مقاله با مروری بر ادبیات پیشینه و پژوهشهای رویکرد نوشتن برای یادگیری (WTL)، درصدد تبیین جایگاه تکالیف نوشتاری در ارتقاء سطح یادگیری و مقایسه پیامدهای شناختی تکالیف نوشتاری متنوع است. رویکرد نوشتن برای یادگیری به معنای کاربرد تکالیف نوشتاری در حین آموزش است و بر این اندیشه استوار است که فهم و تفکر یادگیرنده با فرایند نوشتن وضوح مییابد و رشد میکند. پژوهشهای گزارش شده در ادبیات رویکرد نوشتن برای یادگیری را میتوان در قالب چهار فرضیه دستهبندی کرد: فرضیه شکلدهی در لحظه بیان، فرضیه جستجوی پیشنگر، فرضیه ژانر و فرضیه جستجوی پسنگر. هر یک از این فرضیهها بر تبیینهای متفاوت و گاه متضادی در خصوص رابطه نوشتن و یادگیری استوارند. لذا پرسش اصلی این مقاله این است که چگونه و چه موقع کاربرد تکالیف نوشتاری در ارتقاء یادگیری اثربخش است. برای پاسخ به این سؤال، تبیینها و نتایج پژوهشی در محدوده هر فرضیه تحلیل و مقایسه شدند و نتایج زیر استنباط شد: ۱- تناسب بین سطح مهارت یادگیرندگان و میزان پیچیدگی تکلیف نوشتاری کاربرد تکالیف در آموزش را تسهیل میکند. ۲- وجود سنخیت و هماهنگی بین نوع تکلیف نوشتاری و سطح هدف شناختی مورد نظر در آموزش کلاسی، تضمینکننده اثربخشی این تکالیف است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.