مقاله تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی(شناختی و فراشناختی) بر جهتگیری هدف در دانشآموزان دختر پایه دوم دوره متوسطه دوم با پیگیری شصتروزه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی(شناختی و فراشناختی) بر جهتگیری هدف در دانشآموزان دختر پایه دوم دوره متوسطه دوم با پیگیری شصتروزه دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی(شناختی و فراشناختی) بر جهتگیری هدف در دانشآموزان دختر پایه دوم دوره متوسطه دوم با پیگیری شصتروزه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی(شناختی و فراشناختی) بر جهتگیری هدف در دانشآموزان دختر پایه دوم دوره متوسطه دوم با پیگیری شصتروزه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی(شناختی و فراشناختی) بر جهتگیری هدف در دانشآموزان دختر پایه دوم دوره متوسطه دوم با پیگیری شصتروزه :
تعداد صفحات :۲۴
این پژوهش با هدف بررسی تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی (شناختی و فراشناختی) بر جهتگیری هدف در دانشآموزان دختر پایه دوم متوسطه دوم انجام شده است. روش پژوهش از نوع نیمهآزمایشی با طرح پیشآزمون- پسآزمون و پیگیری با گروه گواه است. جامعه آماری تمام دانشآموزان دختر پایه دوم متوسطه دوم شهر خرمآباد در سال تحصیلی ۹۵- ۹۴ است. حجم نمونه بهتعداد ۵۶ نفر (۲۸ نفر گروه آزمایش و ۲۸ نفر گروه گواه) با استفاده از روش تصادفی خوشهای چندمرحلهای انتخاب شده است. گروه آزمایش در ۸ جلسه ۹۰ دقیقهای بهصورت گروهی، راهبردهای یادگیری خودتنظیمی (شناحتی و فراشناختی) را آموختهاند. در این تحقیق از مقیاس جهتگیری هدف بوفارد و همکاران(۱۹۹۸) استفاده شده است. تحلیل دادههای خام با استفاده از spss18 و تحلیل کوواریانس انجام شده است. یافتهها نشان میدهد که اجرای آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی باعث افزایش جهتگیری هدف دانشآموزان گروه آزمایش نسبت به گروه گواه میشود (۰۰۱/۰>P). همچنین این نتایج در مرحله پیگیری نیز حفظ شده است. نتایج پژوهش نشان میدهد که راهبردهای یادگیری خودتنظیمی قابلیت آموزش و یادگیری دارند و آموزش این راهبردها در افزایش جهتگیری هدف دانشآموزان تأثیرگذار است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.