مقاله استفاده ازمدیریت روالهای کاری در ایجاد ارتباط ساختاریافته بین دانشگاهها و مراکز صنعتی با توجه به مدل NGOSS


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله استفاده ازمدیریت روالهای کاری در ایجاد ارتباط ساختاریافته بین دانشگاهها و مراکز صنعتی با توجه به مدل NGOSS دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله استفاده ازمدیریت روالهای کاری در ایجاد ارتباط ساختاریافته بین دانشگاهها و مراکز صنعتی با توجه به مدل NGOSS  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استفاده ازمدیریت روالهای کاری در ایجاد ارتباط ساختاریافته بین دانشگاهها و مراکز صنعتی با توجه به مدل NGOSS،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله استفاده ازمدیریت روالهای کاری در ایجاد ارتباط ساختاریافته بین دانشگاهها و مراکز صنعتی با توجه به مدل NGOSS :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

در بحث فناوری اطلاعات برای تسریع و ساختاریافته نمودن انجام فعالیتهای کسب و کار از روالهای معین و مرحلهبندی شده به نام مدیریت روال کسب و کار ۴ بهره میگیرند . این روالها ضمن ایجاد یک چارچوب ساختاریافته برای ارایه خدمات، روند صورتحساب ( دریافت و پرداخت ) و روند بهبود کیفی خدمات و ارتقا آن را برای مشتریان و برای ارایهدهندگان خدمات خودکار مینماید . در این مقاله ضمن بررسی این روالها در یک ساختار ارایه خدمات، نمونه جامعی از روالها و روندهای ارایه خدمات مخابراتی به مشتریان مورد ارزیابی قرار میگیرد . این روالها که در ساختارهای eTOM 5 که بخش طرح کسب و کار موجود در مدل NGOSS 6 قرار گرفته و تمامی مسیر ارایه یک صورتحساب از مراحل جمعآوری دادههای مشتریان، تا تعیین تعرفهها و در نهایت صدور و اخذ صورتحساب ارایه میشود . همچنین دو سری از روالها با عناوین روالهای تضمین کیفیت خدمات و روالهای تکمیل کیفیت خدمات مخابراتی مورد بررسی و تحلیل قرار میگیرد . این روالها به سه لایه روندهای مدیریتی خدمات شبکه ( سطح شبکه ) ، توسعه خدمات و روندهای بهرهبرداری ( سطح سرویس ) و روندهای امور مشترکین ( سطح فروش ) تقسیمبندی میشوند . لایه روندهای امور مشترکین از طریق فرایندهای مدیریتی لایه واسط با مشترکین ارتباط برقرار مینماید . همچنین لایه روندهای مدیریتی خدمات شبکه از طریق مدیریت عناصر با شبکه فیزیکی مخابرات ارتباط برقرار مینماید . در ادامه این مقاله برای روالمند کردن ارتباط بین دو نوع مجموعه همچون دانشگاهها و مراکز صنعتی، الگوهای ارایه شده با معیارهای این دو مجموعه تطبیق داده میشود . در این بحث صنعت به عنوان مشتری و دانشگاهها به عنوان ارایه دهنده خدمات بوده و خدمات مخابراتی نیز جایگاه خود را به دانش و نتایج علمی – کاربردی میدهند . در واقع در این مسیر دانشگاهها در مقام مراکز تحقیقاتی و طراحی با روالهای معین و استانداردشده در کنار صنعت قرار میگیرند . تنها ایجاد معیارهای مناسب برای ارزیابی کیفیت و کمیت خدمات اهمیت مییابد که این مورد نیز با دستهبندی نوع ارایه خدمات، امکانپذیر میشود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.