مقاله مقایسه‏ی اثربخشی فنون مختلف آموزش تفکرخلاق بر خلاقیت دانش‏آموزان پایه‏ی اول دوره‏ی متوسطه


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله مقایسه‏ی اثربخشی فنون مختلف آموزش تفکرخلاق بر خلاقیت دانش‏آموزان پایه‏ی اول دوره‏ی متوسطه دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه‏ی اثربخشی فنون مختلف آموزش تفکرخلاق بر خلاقیت دانش‏آموزان پایه‏ی اول دوره‏ی متوسطه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه‏ی اثربخشی فنون مختلف آموزش تفکرخلاق بر خلاقیت دانش‏آموزان پایه‏ی اول دوره‏ی متوسطه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه‏ی اثربخشی فنون مختلف آموزش تفکرخلاق بر خلاقیت دانش‏آموزان پایه‏ی اول دوره‏ی متوسطه :

تعداد صفحات :۲۷

این پژوهشبا هدفمقایسه‏ی اثر بخشی فنون مختلف آموزش تفکرخلاق بر خلاقیت دانش‏آموزان انجام پذیرفت. روش تحقیق، نیمه آزمایشی از نوع گروه‏های کنترل نابرابر بود. تعداد ۷۰نفر از دانش آموزان پایه‏ی اول متوسطه انتخاب و به صورت تصافی در چهار گروه جایابی شدند. سپس فنون تفکر خلاق شامل یورش فکری، اسکمپر[۱] و سینکتیکس[۲] در سه گروه اجرا و یک گروه به عنوان گروه کنترل در نظر گرفته شد. برای گردآوری اطلاعات، از پرسشنامه‏ی خلاقیت عابدی استفاده گردید. پس از ۱۰ جلسه آموزش ۹۰دقیقه‏ای،نتایج با استفاده از تحلیل کوواریانس[۳] مورد تحلیل و ارزیابی قرار گرفت. یافته‏ها نشان داد که تنها فن بارش فکری بر خلاقیت تأثیر معنا‏داری گذارده (۰۵/0p)، اثر روش اسکمپر قابل توجه ولی غیر معنا‏دار است و سینکتیکس هیچ تأثیری در آن نداشته است بنابراین، آموزش فن بارش فکری می‏تواند منجر به افزایش خلاقیت دانش آموزان شود. Br

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.