مقاله مطالعه پیرامون شیوه ها و سبکهای نوین تاثیر تبلیغات تجاری تلویزیون بر رفتار مصرفی زنان شمال و جنوب تهران


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله مطالعه پیرامون شیوه ها و سبکهای نوین تاثیر تبلیغات تجاری تلویزیون بر رفتار مصرفی زنان شمال و جنوب تهران دارای ۴۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه پیرامون شیوه ها و سبکهای نوین تاثیر تبلیغات تجاری تلویزیون بر رفتار مصرفی زنان شمال و جنوب تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه پیرامون شیوه ها و سبکهای نوین تاثیر تبلیغات تجاری تلویزیون بر رفتار مصرفی زنان شمال و جنوب تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه پیرامون شیوه ها و سبکهای نوین تاثیر تبلیغات تجاری تلویزیون بر رفتار مصرفی زنان شمال و جنوب تهران :

تعداد صفحات :۴۶

تبلیغات و آگهی های بازرگانی در عصر جدید اساس اقتصاد و تجارت است؛ اما آنچه همیشه از دید مصرف کنندگان پنهان مانده شیوه ها و سبکهای اغوا گری و ایجاد نیاز و کشش در بینندگان این آگهی ها است. بر اساس الگوی سلسله مراتبی اثرها، مخاطب می تواند در یکی از مراحل (آگاهی، شناخت، تمایل داشتن، ترجیح، متقاعد شدن و خرید) قرار داشته و فرض این الگو بر این نکته تأکید دارد که مصرف کننده (مخاطب) بایستی به ترتیب از مراحل مختلف بگذرد و از مرحله آگاهی اولیه نسبت به محصول یا خدمت به خرید یک کالا یا خدمت برسد. این مقاله بر اساس پژوهشی دانشگاهی تهیه شده که هدف از انجام آن بررسی «نقش تبلیغات تجاری تلویزیون بر رفتار مصرفی زنان شمال و جنوب تهران در انتخاب محصولات غذایی تبرک»است.روش تحقیق بکار گرفته شده در این پژوهش (توصیفی-پیمایشی) و ابزار پژوهش، پرسشنامه بوده است. اجرا و تحلیل داده ها با فنون آمار توصیفی و استنباطی صورت گرفته و یافته های تحقیق حاکی از آنست که دست اندرکاران تبلیغاتی محصولات تبرک، توانسته اند در مرحله اول مخاطبان خود را از وجود این نام تجاری آگاه کنند اما نتوانسته اطلاعات زیادی درباره ویژگی یا مزیت های این محصول به مصرف کنندگان بدهند و محصول خود را چه در جنوب و چه در شمال شهر تهران به نحوی مطلوب معرفی کنند. در مجموع نتایج این تحقیق حاکیست تأثیرات تبلیغات تجاری محصولات تبرک مرحله به مرحله ضعیف تر عمل کرده و در هر مرحله گروهی از مخاطبان خود را از دست داده و در رقابت با رقبای تجاری خود به بازار مطلوب دسترسی پیدا نکرده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.