مقاله تعیین نیمرخهای دانشآموزان بر اساس مؤلفههای کمک خواهی، ادراکات محیط کلاسی و اهداف پیشرفت اجتماعی ازلحاظ فرسودگی تحصیلی: تحلیل مبتنی بر شخص
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تعیین نیمرخهای دانشآموزان بر اساس مؤلفههای کمک خواهی، ادراکات محیط کلاسی و اهداف پیشرفت اجتماعی ازلحاظ فرسودگی تحصیلی: تحلیل مبتنی بر شخص دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تعیین نیمرخهای دانشآموزان بر اساس مؤلفههای کمک خواهی، ادراکات محیط کلاسی و اهداف پیشرفت اجتماعی ازلحاظ فرسودگی تحصیلی: تحلیل مبتنی بر شخص کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین نیمرخهای دانشآموزان بر اساس مؤلفههای کمک خواهی، ادراکات محیط کلاسی و اهداف پیشرفت اجتماعی ازلحاظ فرسودگی تحصیلی: تحلیل مبتنی بر شخص،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تعیین نیمرخهای دانشآموزان بر اساس مؤلفههای کمک خواهی، ادراکات محیط کلاسی و اهداف پیشرفت اجتماعی ازلحاظ فرسودگی تحصیلی: تحلیل مبتنی بر شخص :
تعداد صفحات :۳۲
هدف پژوهش حاضر بررسی نیمرخهای انگیزشی دانشآموزان و تفاوت نیمرخهای گروههای مختلف ازنظر کمک خواهی، ادراکات محیطی کلاس، اهداف پیشرفت اجتماعی بر اساس فرسودگی تحصیلی بود. با توجه به ماهیت موضوع، از روش توصیفی از نوع همبستگی استفاده شد. جامعه آماری شامل کلیه دانشآموزان دختر و پسر سال دوم دوره متوسطه شهر مریوان میباشد که در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ مشغول به تحصیل بودند که تعداد آنها ۱۲۹۵ نفر بوده است که از این تعداد ۶۵۳ نفر دختر و ۶۴۲ نفر پسر بودند. نمونه پژوهش را ۲۷۴(دانشآموز پسر و دختر) تشکیل میدهند که به شیوهی نمونهگیری طبقهای تصادفی، از دبیرستانهای دورهی متوسطه شهر مریوان انتخاب گردیدند و سپس به چهار پرسشنامه ادراکات محیط کلاسی، کمک خواهی تحصیلی، فرسودگی تحصیلی و اهداف پیشرفت اجتماعی پاسخ دادند. برای تجزیهوتحلیل اطلاعات از تحلیل خوشهای (کلاستر) به روش چند میانگینی (k-means cluster)، تابع تشخیص و آزمون t تک نمونهای استفاده شد. نتایج نشان داد که در میان دانشآموزان اولین خوشه با مقدار بالای پذیرش دارای نمرهی میانگین بالا و مقدار پایین عملکردگرایی دارای نمره میانگین پایین است که این خوشه جهتگیری انگیزشی پایین و خوشهی دوم با مقدار بالای لذت دارای نمرهی میانگین بالا و مقدار پایین عملکردگرایی دارای نمرهی میانگین پایین است که این خوشه جهتگیری انگیزشی بالا نامیده میشود. آزمون t نمونه های مستقل نشان داد که تفاوت معناداری بین دو خوشه پایین و بالا وجود دارد. در افراد خوشه یک (۷۱۴۸/۷ SD= 59/40 M=) میزان فرسودگی تحصیلی نسبت به افراد خوشه دو (۲۸/۶ SD= و ۲۵/۳۲ M=) بیشتر است. همچنین یافتهها نشان داد که فرسودگی تحصیلی در خوشه جهتگیری انگیزشی بالا کمتر بود. این پژوهش تلویحاتی برای دستاندرکاران تعلیم و تربیت دارد که از نتایج آن میتوانند برای کاهش فرسودگی تحصیلی و بهبود پیشرفت دانش آموزان استفاده نمایند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.