مقاله ساخت و اعتباریابی آزمون اهمالکاری تحصیلی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ساخت و اعتباریابی آزمون اهمالکاری تحصیلی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ساخت و اعتباریابی آزمون اهمالکاری تحصیلی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ساخت و اعتباریابی آزمون اهمالکاری تحصیلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ساخت و اعتباریابی آزمون اهمالکاری تحصیلی :
تعداد صفحات :۲۶
هدف از این مطالعه ساخت و اعتباریابی آزمون اهمالکاری تحصیلی است. به همین منظور تعداد ۲۴۷ نفر از دانشجویان دانشگاه پیام اهواز (۱۴۲ دختر و ۱۰۵ پسر) به شکل تصادفی چند مرحلهای انتخاب شدند. برای ساخت آزمون یاد شده از تحلیل عاملی اکتشافی استفاده شد. نتایج تحلیل عوامل اکتشافی نشان داد که دادهها پس از شش بار چرخش، آزمونی مرکب از ۱۲ ماده و سه عامل با عنوان اهمالکاری عمدی (۵ ماده)، اهمالکاری ناشی از خستگی جسمی- روانی (۴ ماده) و اهمالکاری ناشی از بی برنامگی (۳ ماده) ساخته شد پایایی آزمون از طریق آلفای کرونباخ برای کل آزمون ۸۵/۰، برای عامل اول ۷۷/۰، برای عامل دوم ۶/۰ و برای عامل سوم ۷۰/۰ به دست آمد. روایی آزمون یاد شده از طریق همبسته کردن با آزمون اهمالکاری تاکمن (۱۹۹۱) تعیین و مقدار آن ۳۵/۰ برآورد گردید که نشان از روایی نسبتاً خوب آن آزمون است. از آنجاییکه در داخل کشور آزمونی برای تشخیص اهمالکاری تحصیلی وجود ندارد لذا این آزمون میتواند خلاء یاد شده را جبران کند و مورد استفاده متخصصان تعلیم و تربیت قرار گیرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.