مقاله اثربخشی آموزش مسائل مربوط به دور? بلوغ بر میزان آگاهی دانشآموزان دختر دور? متوسط? اول شهر ایلام
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله اثربخشی آموزش مسائل مربوط به دور? بلوغ بر میزان آگاهی دانشآموزان دختر دور? متوسط? اول شهر ایلام دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اثربخشی آموزش مسائل مربوط به دور? بلوغ بر میزان آگاهی دانشآموزان دختر دور? متوسط? اول شهر ایلام کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثربخشی آموزش مسائل مربوط به دور? بلوغ بر میزان آگاهی دانشآموزان دختر دور? متوسط? اول شهر ایلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اثربخشی آموزش مسائل مربوط به دور? بلوغ بر میزان آگاهی دانشآموزان دختر دور? متوسط? اول شهر ایلام :
تعداد صفحات :۲۱
این مطالعه، یک مطالع نیمهآزمایشی است که با هدف بررسی مقاله اثربخشی آموزش مسائل مربوط به دور? بلوغ بر میزان آگاهی دانشآموزان دختر دور? متوسط? اول شهر ایلام انجام شد. طرح به کار رفته در این پژوهش، طرح پیشآزمون- پسآزمون با گروه گواه و گروه آزمایش و مرحل پیگیری دو ماهه بود. جامع آماری پژوهش نیز شامل دانشآموزان دختر مقطع متوسط شهرستان ایلام در دبیرستانهای دختران شاهد آلیاسین و ولایت در سال تحصیلی ۹۴- ۹۵ بود که از طریق نمونهگیری در دسترس از بین دبیرستانهای سطح شهر ایلام انتخاب شد. اطلاعات از طریق پرسشنام استاندارد «میزان آگاهی از مسائل و مشکلات بلوغ» (شیرزادی و همکاران، ۱۳۹۱) و برنام مداخلهگر آگاهی از بلوغ جمعآوری شد. یافتهها نشان میدهد که تفاوت میزان آگاهی دانشآموزان دختر مقطع متوسط شهر ایلام در زمین بلوغ، قبل و بعد از آموزش از لحاظ آماری در سطح ۰۱/.>p معنادار است؛ به عبارت دیگر، چون مقدار ۰۳۸/۸=F محاسبهشده در درج آزادی ۱ و ۱۱۸ از مقدار جدول بیشتر میباشد، بین میزان آگاهی دانشآموزان دختر مقطع متوسط شهر ایلام در زمین بلوغ، قبل و بعد از آموزش، تفاوت معناداری وجود دارد. نتایج همچنین نشان میدهد که علیرغم تمایل اکثریت دختران به دانش بلوغ، آگاهی و عملکرد آنان در مورد بلوغ و رعایت نکات بهداشتی، ضعیف بوده است. یافتهها همچنین حاکی از آن است که در آموزش مسائل و مشکلات مربوط به دور بلوغ به دختران نباید تنها به مسائل فیزیکی بلوغ اکتفا کرد؛ بلکه توجه به مسائل روانشناختی آنها میتواند بسیار مؤثرتر واقع شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.