مقاله آیا بازسازی اجتماعی و فرهنگی وظیفه مدرسه است؟ (بررسی تحلیلی دیدگاه بازسازی گرایان اجتماعی)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله آیا بازسازی اجتماعی و فرهنگی وظیفه مدرسه است؟ (بررسی تحلیلی دیدگاه بازسازی گرایان اجتماعی) دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله آیا بازسازی اجتماعی و فرهنگی وظیفه مدرسه است؟ (بررسی تحلیلی دیدگاه بازسازی گرایان اجتماعی) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله آیا بازسازی اجتماعی و فرهنگی وظیفه مدرسه است؟ (بررسی تحلیلی دیدگاه بازسازی گرایان اجتماعی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله آیا بازسازی اجتماعی و فرهنگی وظیفه مدرسه است؟ (بررسی تحلیلی دیدگاه بازسازی گرایان اجتماعی) :
تعداد صفحات :۳۶
نظریه بازسازی اجتماعی، مدافع طرز فکری است که اشخاص را برای حل مشکلات اجتماعی باهدف ساختن زندگی بهتر، به بازسازی اندیشهها و ارزشهای فرهنگی و ساختار اجتماعی تشویق میکند. طرفداران بازسازی، ابزار این کار را مدارس میدانند و معتقدند مدارس تنها برای پاسداری و انتقال فرهنگ نیستند بلکه میتوانند از طریق برنامههای درسی، الگوهای اجتماعی و فرهنگی جدیدی که الگوهای قدیمی و جدید را در یک ترکیب موفقیتآمیز داخل میکند را بسازند و از این راه به بازسازی جامعه کمک کنند. این مقاله به روش تحلیلی- سندی در جستجوی پاسخ به این دو سؤال است که اولاً، بازسازی گرایان چه تحلیلی درزمینهی توان و صلاحیت مدارس برای پرداختن به مقولهی بازسازی دارند و برای این کار چگونه برنامهای با چه مؤلفههایی ارائه میدهند؟ ثانیاً، در وضعیت کنونی جامعه ما ضرورت و امکان بهکارگیری این نظریه چگونه است؟ نتایج این تحقیق نشان میدهد که مشکلات اجتماعی و آموزشی موجود در ایران میطلبد که با بهکارگیری برخی مؤلفههای بازسازی گرایان، تعریفی مجدد از جایگاه مدارس به عمل آید و باایمان به قدرت مدارس در سازندگی جامعه، برنامههای درسی بهگونهای طراحی و اجرا شوند که با نزدیک شدن به واقعیتهای زندگی اجتماعی و فراهم کردن زمینه تفکر انتقادی در دانش آموزان، موجبات تغییرات فرهنگی و توان حل مسئله در آنها فراهم گردد و شرایط تحول ساختاری را باهدف بهسازی و بازسازی در مدارس و جامعه فراهم کنند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.