مقاله مدلی برای تعیین میزان تاثیر شخصیت و درک مشتریان بر استفاده از بیمه الکترونیکی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدلی برای تعیین میزان تاثیر شخصیت و درک مشتریان بر استفاده از بیمه الکترونیکی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدلی برای تعیین میزان تاثیر شخصیت و درک مشتریان بر استفاده از بیمه الکترونیکی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدلی برای تعیین میزان تاثیر شخصیت و درک مشتریان بر استفاده از بیمه الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدلی برای تعیین میزان تاثیر شخصیت و درک مشتریان بر استفاده از بیمه الکترونیکی :
تعداد صفحات :۲۱
هدف از انجام این تحقیق بررسی تاثیر شخصیت و درک مشتریان بر استفاده از بیمه الکترونیکی است که در شرکتهای بیمهای ارائه دهنده خدمات بیمه الکترونیکی انجام شد. جامعه آماری شامل کلیه مشتریانی است که از بیمه الکترونیکی در شرکتهای ارائه دهنده بیمه الکترونیک استفاده مینمایند که شامل ۴۲۰ نفر بود. از بین این افراد به روش نمونهگیری تصادفی ساده، نمونهای به تعداد ۲۰۰ نفر طبق فرمول کوکران انتخاب گردید. پژوهش حاضر از لحاظ هدف تحقیق، کاربردی و از لحاظ نحوه جمعآوری دادهها توصیفی از نوع همبستگی است. در این پژوهش از پرسشنامه برای جمعآوری دادهها و برای تأیید روایی پرسشنامه از نظرات خبرگان و برای سنجش پایایی از نرمافزار SPSS استفاده شد و آلفای کرونباخ پرسشنامه بالای ۷/۰ بهدست آمد که نشان از پایایی بالای پرسشنامه بود. در این پژوهش جهت تحلیل دادهها از نرمافزارهای SPSS و LISREL و مدل تحلیل مسیر استفاده گردید. نتایج حاصل از بررسی فرضیات تحقیق نشان داد که بعُد شخصیت، بعُد قابلیت استفاده، بعُد اجتماعی و بعُد امنیت بر استفاده از بیمه الکترونیکی تاثیرگذار است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.