مقاله مقایسه عوامل مؤثر برنگرش دانشآموزان در ورود باستانشناسی به محتوای درسی مدارس هوشمند و عادی شهر خرمآباد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مقایسه عوامل مؤثر برنگرش دانشآموزان در ورود باستانشناسی به محتوای درسی مدارس هوشمند و عادی شهر خرمآباد دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مقایسه عوامل مؤثر برنگرش دانشآموزان در ورود باستانشناسی به محتوای درسی مدارس هوشمند و عادی شهر خرمآباد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه عوامل مؤثر برنگرش دانشآموزان در ورود باستانشناسی به محتوای درسی مدارس هوشمند و عادی شهر خرمآباد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مقایسه عوامل مؤثر برنگرش دانشآموزان در ورود باستانشناسی به محتوای درسی مدارس هوشمند و عادی شهر خرمآباد :
تعداد صفحات :۲۷
مباحث مربوط به باستانشناسی و میراث فرهنگی سهم بسیار ناچیزی در نظام آموزشی مدارس کشور دارند. همین سهم اندک نیز بهصورت سنتی و شفاهی ارائه گردیده که منجر به کمرنگ شدن این مضامین و عدم علاقه در بین دانشآموزان گردیده است. هوشمندسازی مدارس و استفاده از تکنولوژیهای فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) که زمینه را برای بصری شدن نظام آموزشی مهیا میکند، میتواند تاثیر شگرفی در جایگاه باستانشناسی در نظام آموزشی پیش از مقاطع دانشگاهی بگذارد. این پژوهش با هدف مقایسه عوامل مؤثر بر نگرش دانشآموزان در ورود باستانشناسی به محتوای درسی مدارس هوشمند و عادی، به بررسی برخی عوامل و میزان تأثیرگذاری آنها در ورود مباحث باستانشناسی به مدارس عادی و هوشمند از دیدگاه دانشآموزان شهر خرمآباد لرستان میپردازد. روش تحقیق از نوع توصیفی پیمایشی است. برای جمعآوری دادهها از پرسشنامه محقق ساخته برای دانشآموزان مدارس هوشمند و عادی استفاده شده است. با توجه به جامعه آماری کل دانشآموزان مقطع دبیرستان در شهر خرمآباد که بالغ بر ۲۰۵۸۷ نفر در سه شاخه نظری، فنی و حرفهای و کار و دانش میباشند، نمونه آماری شامل ۳۸۰ دانشآموز در مقطع دبیرستان (هوشمند و عادی) در نظر گرفته شد که در مجموع ۴۳۰ پرسشنامه توزیع گردید که از دادههای ۴۰۰ پرسشنامه برای تجزیه و تحلیل استفاده گردید. نتایج بدست آمده نشان داد که منابع مالی، میزان انگیزه و آموزش از عوامل مؤثر بر ایجاد نگرش مثبت در ورود باستانشناسی به محتوای درسی مدارس عادی میباشد و فرهنگ جامعه، منابع مالی، تجهیزات و زیرساختها و آموزش، عوامل مؤثر بر ایجاد نگرش مثبت به ورود باستانشناسی به محتوای درسی مدارس هوشمند میباشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.