مقاله بررسی نقش ارتباطات کلامی در ایجاد انگیزه بعنوان عاملی تاثیرگذار بر مدل تعالی سازمانی : EFQM


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی نقش ارتباطات کلامی در ایجاد انگیزه بعنوان عاملی تاثیرگذار بر مدل تعالی سازمانی : EFQM دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش ارتباطات کلامی در ایجاد انگیزه بعنوان عاملی تاثیرگذار بر مدل تعالی سازمانی : EFQM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش ارتباطات کلامی در ایجاد انگیزه بعنوان عاملی تاثیرگذار بر مدل تعالی سازمانی : EFQM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش ارتباطات کلامی در ایجاد انگیزه بعنوان عاملی تاثیرگذار بر مدل تعالی سازمانی : EFQM :

تعداد صفحات :۱۳

امروزه ارتباطات یکی از مهمترین مباحث مطرح شده در جامعه متمدن بشمار می آید،زیرا از یک سو انسان را به عنوان یک موجوداجتماعی به توسعه و تعالی می رساند و از سوی دیگر باعث بقاء و تداوم حیات سازمان به عنوان یک پدیده اجتماعی می گردد،چنانچهباید گفت، حیات هر سازمانی مرهون ارتباطات اثربخشی است که خود در ایجاد آن دخالت دارد و هیچ سازمانی بدون توسعهشبکه های ارتباطی مناسب نمی تواند در دستیابی به اهداف خود توفیق یابد.در این تحقیق تمرکز ما بر،تاثیر ارتباطات کلامی موجود درمی باشد.در واقع اهمیت ارتباطات در سازمان از این بابت است که (EFQM سازمان و نقش ان بر،تعالی سازمانها(مدل تعالی سازمانیبا ایجاد ارتباط مناسب، نیروی انسانی از خواسته های مدیریت آگاه می شود و با قرارگرفتن در تعامل می توانند خواسته های خود را نیزبه اطلاع مدیران برسانند.در این مقاله برآنیم که با توجه به تقسیم بندی ارتباطات درون سازمان،برحسب کانالهای ارتباطی،نقش واهمیت ارتباطات کلامی را بر مولفه ایجاد انگیزه در کارکنان به عنوان یکی از مولفه های تاثیرگذار بر،تعالی سازمانی را،مورد بررسیقراردهیم.در نتایج جانبی نیز دریافتیم که؛ارتباطات کلامی در ب ین مدیران و کارکنان،به رغم بی اهمیت انگاشته شدن از سویمربوط به ارتباطات ،EFQM مدیران،تاثیر بسزائی بر تعالی سازمانی داشته به نوعی که ۲۰.۶ درصد کل امتیاز مباحث تعالی سازمانیکلامی موجود در سازمان می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.