مقاله رابطه بین توانمندسازها و فرآیندهای مدیریت دانش با عملکرد دانشگاه-ها (مورد مطالعه: دانشگاههای دولتی منتخب استان اصفهان)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رابطه بین توانمندسازها و فرآیندهای مدیریت دانش با عملکرد دانشگاه-ها (مورد مطالعه: دانشگاههای دولتی منتخب استان اصفهان) دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رابطه بین توانمندسازها و فرآیندهای مدیریت دانش با عملکرد دانشگاه-ها (مورد مطالعه: دانشگاههای دولتی منتخب استان اصفهان) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه بین توانمندسازها و فرآیندهای مدیریت دانش با عملکرد دانشگاه-ها (مورد مطالعه: دانشگاههای دولتی منتخب استان اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رابطه بین توانمندسازها و فرآیندهای مدیریت دانش با عملکرد دانشگاه-ها (مورد مطالعه: دانشگاههای دولتی منتخب استان اصفهان) :
تعداد صفحات :۲۷
هدف این پژوهش بررسی رابطه بین توانمندسازها و فرآیندهای مدیریت دانش با عملکرد دانشگاههای دولتی منتخب استان اصفهان بود. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی بود. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه اعضای هیات علمی دانشگاههای دولتی منتخب استان اصفهان بوده است که به روش کوکران تعداد ۲۰۳ نفر از آنها انتخاب گردید. ابزار جمع آوری دادهها در این پژوهش شامل پرسشنامههای توانمندسازهای مدیریت دانش لی و چوی(۲۰۰۳)، پرسشنامه فرآیندهای مدیریت دانش پارک(۲۰۰۶)، پرسشنامه عملکردکاپلان و نورتون(۲۰۰۱) بوده که روایی محتوایی هر سه پرسشنامه بوسیله اساتید متخصص مدیریت مورد تائید قرار گرفت. روایی سازه پرسشنامهها با استفاده از تحلیل عاملی تائیدی بررسی شد و ضریب پایایی پرسشنامهها به ترتیب ۸/۹۳ و ۹۵/۰ و ۸۹/۰ بدست آمد. در این پژوهش از آزمون ضریب همبستگی و رگرسیون چندگانه استفاده شد. یافتههای پژوهش نشان داد رابطه بین توانمندسازها و فرآیندهای مدیریت دانش با عملکرد دانشگاهها مثبت و معنادار بوده است. همچنین بررسی نتایج بدست آمده از تحلیل دادههای مربوط به تعیین سهم مولفههای توانمندسازهای مدیریت دانش در پیش بینی ابعاد عملکرد دانشگاهها به ترتیب۶/۶۴ درصد از واریانس دیدگاه مالی، ۵/۴۵ درصد از واریانس دیدگاه مشتری،۱/۵۱ درصد از واریانس دیدگاه فرآیندهای درون سازمان، ۴/۴۹ درصد از واریانس دیدگاه رشد و نوآوری بوده و سهم فرآیندهای مدیریت دانش در پیش بینی ابعاد عملکرد دانشگاهها به ترتیب ۷/۵۱ درصد از واریانس دیدگاه مالی، ۲/۳۷ درصد از واریانس دیدگاه مشتری، ۱/۴۴ درصد از واریانس دیدگاه فرآیندهای درون سازمانی، ۲/۴۹ درصد از واریانس دیدگاه رشد و نوآوری بوده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.