مقاله رابطه بین توانمندساز‌ها و فرآیندهای مدیریت دانش با عملکرد دانشگاه-ها (مورد مطالعه: دانشگاه‌های دولتی منتخب استان اصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله رابطه بین توانمندساز‌ها و فرآیندهای مدیریت دانش با عملکرد دانشگاه-ها (مورد مطالعه: دانشگاه‌های دولتی منتخب استان اصفهان) دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه بین توانمندساز‌ها و فرآیندهای مدیریت دانش با عملکرد دانشگاه-ها (مورد مطالعه: دانشگاه‌های دولتی منتخب استان اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه بین توانمندساز‌ها و فرآیندهای مدیریت دانش با عملکرد دانشگاه-ها (مورد مطالعه: دانشگاه‌های دولتی منتخب استان اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه بین توانمندساز‌ها و فرآیندهای مدیریت دانش با عملکرد دانشگاه-ها (مورد مطالعه: دانشگاه‌های دولتی منتخب استان اصفهان) :

تعداد صفحات :۲۷

هدف این پژوهش بررسی رابطه بین توانمندسازها و فرآیندهای مدیریت دانش با عملکرد دانشگاه­های دولتی منتخب استان اصفهان بود. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی بود. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه اعضای هیات علمی دانشگاه­های دولتی منتخب استان اصفهان بوده است که به روش کوکران تعداد ۲۰۳ نفر از آنها انتخاب گردید. ابزار جمع آوری داده­ها در این پژوهش شامل پرسشنامه­های توانمندسازهای مدیریت دانش لی و چوی(۲۰۰۳)، پرسشنامه فرآیندهای مدیریت دانش پارک(۲۰۰۶)، پرسشنامه عملکردکاپلان و نورتون(۲۰۰۱) بوده که روایی محتوایی هر سه پرسشنامه بوسیله اساتید متخصص مدیریت مورد تائید قرار گرفت. روایی سازه پرسشنامه­ها با استفاده از تحلیل عاملی تائیدی بررسی شد و ضریب پایایی پرسشنامه­ها به ترتیب ۸/۹۳ و ۹۵/۰ و ۸۹/۰ بدست آمد. در این پژوهش از آزمون ضریب همبستگی و رگرسیون چندگانه استفاده شد. یافته­های پژوهش نشان داد رابطه بین توانمندسازها و فرآیندهای مدیریت دانش با عملکرد دانشگاه­ها مثبت و معنادار بوده است. هم­چنین بررسی نتایج بدست آمده از تحلیل داده­های مربوط به تعیین سهم مولفه­های توانمندسازهای مدیریت دانش در پیش بینی ابعاد عملکرد دانشگاه­ها به ترتیب۶/۶۴ درصد از واریانس دیدگاه مالی، ۵/۴۵ درصد از واریانس دیدگاه مشتری،۱/۵۱ درصد از واریانس دیدگاه فرآیندهای درون سازمان، ۴/۴۹ درصد از واریانس دیدگاه رشد و نوآوری بوده و سهم فرآیندهای مدیریت دانش در پیش بینی ابعاد عملکرد دانشگاه­ها به ترتیب ۷/۵۱ درصد از واریانس دیدگاه مالی، ۲/۳۷ درصد از واریانس دیدگاه مشتری، ۱/۴۴ درصد از واریانس دیدگاه فرآیندهای درون سازمانی، ۲/۴۹ درصد از واریانس دیدگاه رشد و نوآوری بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.