مقاله شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر خلاقیت تبلیغات تلویزیونی در ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر خلاقیت تبلیغات تلویزیونی در ایران دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر خلاقیت تبلیغات تلویزیونی در ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر خلاقیت تبلیغات تلویزیونی در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر خلاقیت تبلیغات تلویزیونی در ایران :
تعداد صفحات :۲۷
هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر ابعاد چهارگان مدل استالفوت و یو، بر خلاقیت آگهیهای تلویزیونی از نظر کارگردانان و ایدهپردازان تبلیغات در ایران بود که با روش پیمایشی- تبیینی انجام گرفت؛ بنابراین، ۹۰ نفر متخصص تبلیغات از میان ۱۳۵ کارگردان و ایدهپرداز به شیو تصادفی ساده انتخاب شدند. ضریب پایایی پرسشنامه با استفاده از آلفای کرونباخ ۸۴/۰ بهدست آمد و روایی محتوایی آن با کسب نظرهای افراد متخصص تأیید شد. روایی سازه نیز با روش تحلیل عاملی تأییدی بهدست آمد. برای تجزیه و تحلیل دادهها از آزمونهای نرمالبودن دادهها، آزمون T و مدلسازی معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج نشان داد بدیعبودن، سودمندی، عاطفیبودن و طنزآمیزبودن ابعادی تأثیرگذار بر خلاقیت آگهیهای تلویزیونی هستند. ضمن آنکه تأثیر این ابعاد بر خلاقیت یکسان نیست و بداعت با بالاترین و طنزآمیزبودن با پایینترین تأثیر ارزیابی شدهاند. سودمندی و عاطفیبودن نیز در ردههای دوم و سوم قرار گرفتهاند. با توجه به نتایج، مدل مذکور در ایران تأیید شده است و میتواند بهعنوان ابزاری برای پیشبینی خلاقیت آگهیهای تبلیغاتی بهکار رود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.