مقاله تحلیل خطای هالهای رفتار مشتریان با استفاده از شاخص مروجان خالص (NPS) و تئوری مجموعه راف (RST) (مطالعهی موردی: تلفن همراه سونیاریکسون)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل خطای هالهای رفتار مشتریان با استفاده از شاخص مروجان خالص (NPS) و تئوری مجموعه راف (RST)
(مطالعهی موردی: تلفن همراه سونیاریکسون) دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل خطای هالهای رفتار مشتریان با استفاده از شاخص مروجان خالص (NPS) و تئوری مجموعه راف (RST)
(مطالعهی موردی: تلفن همراه سونیاریکسون) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل خطای هالهای رفتار مشتریان با استفاده از شاخص مروجان خالص (NPS) و تئوری مجموعه راف (RST)
(مطالعهی موردی: تلفن همراه سونیاریکسون)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل خطای هالهای رفتار مشتریان با استفاده از شاخص مروجان خالص (NPS) و تئوری مجموعه راف (RST)
(مطالعهی موردی: تلفن همراه سونیاریکسون) :
تعداد صفحات :۳۶
روانشناسی مصرفکننده، یکی از گرایشهای پرطرفدارروانشناسی در سالهای اخیر به شمار میآید که بیش از هر چیز در جستوجوی شناخت و تحلیل رفتارهای مرتبط با مصرف است. از مهمترین زمینههای این علم، بررسی موضوعهایی همچون توقعات، سلیقهها و وفاداری مشتریان است و دانشمندان با بهکارگیری ابزارهای کمی و آماری تلاش میکنند تا رفتار مشتریان را تحلیل کنند. این پژوهش با توجه به هدف کاربردی و از نظر روششناسی جزو پژوهشهای پیمایشی و از نظر موضوعی جزو پژوهشهای بازاریابی محسوب میشود. هدف اصلی پژوهش، تعیین درجه وفاداری مشتریان به محصول نهایی و ابعاد کیفیت محصول براساس روش NPS است که با استفاده از RST به جای روشهای آماری تلاش میشود، قواعد و ارتباط منطقی بین نظرات مشتریان نسبتبه محصول و ابعاد کیفیت محصول استخراج شود. برای این منظور، دادههای جمعآوری شده از طریق پرسشنامه NPS، بهوسیلهی RST و نرمافزار Rosetta، بررسی میشوند. رویکرد پیشنهادی بهصورت مطالعهی موردی روی ۲۵۰ نمونه از کاربران گوشی همراه سونیاریکسون انجام شده است. نتایج نشان میدهد، مشتریان از ابعاد زیباشناسی، قابلیتاطمینان و دوام محصول ناراضی بوده که با ایجاد اثر هالهای مثبت درمورد ابعاد کیفیت مطلوب محصول میتوان دیدگاه مثبتی را نسبتبه محصول ایجاد کرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.