مقاله بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی با سرمایه روانشناختی معلمان(مورد مطالعه : معلمان مدارس ابتدایی شهر اصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی با سرمایه روانشناختی معلمان(مورد مطالعه : معلمان مدارس ابتدایی شهر اصفهان) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی با سرمایه روانشناختی معلمان(مورد مطالعه : معلمان مدارس ابتدایی شهر اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی با سرمایه روانشناختی معلمان(مورد مطالعه : معلمان مدارس ابتدایی شهر اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی با سرمایه روانشناختی معلمان(مورد مطالعه : معلمان مدارس ابتدایی شهر اصفهان) :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
کارایی، توسعه و اثر بخشی ، هدف همه مدیران و سازمان هاست که تاحدود زیادی به بهره مندی سازمان از منابع انسانی با توانایی های مثبتی چون امیدواری ، انعطاف پذیری ، خودکارآمدی و خوش بینی بستگی دارد.این توانایی ها در کنار هم گنجی تمام نشدنی به نام سرمایه روانشناختی را بوجود می آورند.هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی با میزان سرمایه روانشناختی در بین معلمان مدارس ابتدایی شهر اصفهان بوده است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه ی معلمان مدارس ابتدایی شهر اصفهان بود که در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ مشغول به تدریس بوده اند که جمعا ۴۸۰۵ نفر بوده اند و از این تعداد ۲۰۰ نفر با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای متناسب با حجم جامعه به عنوان نمونه انتخاب شدند . ابزار اندازه گیری در پژوهش حاضر پرسشنامه سرمایه روانشناختی لوتانز و همکاران(۲۰۰۷) و پرسشنامه محقق ساخته جمعیت شناختی بود. نتایج پژوهش نشان داد که بین هیچ یک از متغیرهای جنسیت ، وضعیت تاهل ، سن ، میزان تحصیلات ، رشته تحصیلی، سابقه خدمت ، نوع مدرسه با سرمایه روانشناختی معلمان رابطه معناداری وجود ندارد. لذا می توان گفت که معلمان با ویژگی های جمعیت شناختی متفاوت درک و آگاهی نسبتا یکسانی از سرمایه روانشناختی و مولفه های آن داشته اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.