مقاله پدیدارشناسی تجربیات دانشجویان در تاسیس کسبوکار (مطالعه موردی: دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی کرمانشاه)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله پدیدارشناسی تجربیات دانشجویان در تاسیس کسبوکار
(مطالعه موردی: دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی
دانشگاه رازی کرمانشاه) دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله پدیدارشناسی تجربیات دانشجویان در تاسیس کسبوکار
(مطالعه موردی: دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی
دانشگاه رازی کرمانشاه) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پدیدارشناسی تجربیات دانشجویان در تاسیس کسبوکار
(مطالعه موردی: دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی
دانشگاه رازی کرمانشاه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله پدیدارشناسی تجربیات دانشجویان در تاسیس کسبوکار
(مطالعه موردی: دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی
دانشگاه رازی کرمانشاه) :
تعداد صفحات :۲۸
هدف از این پژوهش، درک تجربیات دانشجویانی است که برای اولین بار در شرایط واقعی اقدام به راهاندازی یک کسبوکار کردهاند. به این منظور، سوال پژوهش با عنوان” دانشجویان در طی فرایند صاحب کسبوکار شدن چه تجاربی را کسب کردهاند؟” شکل گرفت. جامعهی مورد مطالعه دانشجویانی هستند که در نیمسال اول ۸۹- ۸۸ اقدام به راهاندازی یک کسبوکار کرده و در ضمن تجربیات خود را بیان و توصیف میکنند. برای انتخاب این افراد از نمونهگیری مبتنی بر هدف استفاده شد (۴ دانشجوی دختر و ۳ دانشجوی پسر). سپس، دادههای مورد نیاز با مصاحبهی انفرادی نیمهساختارمند (از۳۰ تا ۴۵ دقیقه) و در محدودهی زمانی ۵/۱۱/۱۳۸۹ تا ۱۸/۲/۱۳۹۰ جمعآوری شدند. یافتههای تجزیه و تحلیل شده با استفاده از روش کلایزی، در پنج مفهوم اساسی طبقهبندی شدند. این مفاهیم عبارتند از: سخت و طاقتفرسا بودن راهاندازی کسبوکار، فشارزا (استرس) و چالش انگیز بودن، توام با فشارهای روانی- اجتماعی بودن، منجر به تغییر در دانش، نگرش و مهارت دانشجویان شدن و نیز افزایش اعتماد به نفس آنها است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.