تاثیر سریهای ارزشیابی (ارزشیابی مستمر) برپیشرفت تحصیلیدرس علوم تجربی دوره راهنمائی تحصیلی در راستای پژوهش محوری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر سریهای ارزشیابی (ارزشیابی مستمر) برپیشرفت تحصیلیدرس علوم تجربی دوره راهنمائی تحصیلی در راستای پژوهش محوری دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر سریهای ارزشیابی (ارزشیابی مستمر) برپیشرفت تحصیلیدرس علوم تجربی دوره راهنمائی تحصیلی در راستای پژوهش محوری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر سریهای ارزشیابی (ارزشیابی مستمر) برپیشرفت تحصیلیدرس علوم تجربی دوره راهنمائی تحصیلی در راستای پژوهش محوری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر سریهای ارزشیابی (ارزشیابی مستمر) برپیشرفت تحصیلیدرس علوم تجربی دوره راهنمائی تحصیلی در راستای پژوهش محوری :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف اساسی این مطالعه ،بررسی تاثیر سریهای ارزشیابی برپیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس علوم تجربی است.براساس پژوهشآزمایشی ازنوع آزمون نهائی باگروه کنترل واجرای آزمون های سریهای ارزشیابی از دروس علومتجربی لازم جمع آوری شد.نمونه مورد مطالعه ،متشکل از۴۷۵ دانش اموز پایه اول راهنمایی ۲۲۷ نفر پایه دوم راهنئمایی ۲۴۸ نفر دردو گروه، پایه اول گروه آزمایش ۱۱۰ نفر و گروه کنترل ۱۱۷ نفر و در پایه دوم گروه آزمایش ۱۲۴نفر و گروه کنترل ۱۲۴ نفرباروش تصادفی انتخاب شدند.پس از سه ماه اجرای طرح سریهای ارزشیابی ازمحتوی کتابهای تجربی در گروه آزمایش ،داده ها جمع آوری وبااستفاده از نرم افزار آماری ارزشیابی(ارزشیابی مستمر) درپیشرفت تحصیلی دانش آموزان دردرس علوم تجربی ودرگروه آزمایش موثر بوده است.وسریهای ارزشیابی درافزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در پایه های اول ودوم دردرس علوم تجربی معنی دار بوده است.درپایان پیشنهاداتی کاربردی ارائه شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.