مبانی نظری و پیشینه اعتیاد به بازی های رایانه ای و ویژگی های شخصیتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مبانی نظری و پیشینه اعتیاد به بازی های رایانه ای و ویژگی های شخصیتی دارای ۵۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مبانی نظری و پیشینه اعتیاد به بازی های رایانه ای و ویژگی های شخصیتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مبانی نظری و پیشینه اعتیاد به بازی های رایانه ای و ویژگی های شخصیتی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه اعتیاد به بازی های رایانه ای و ویژگی های شخصیتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مبانی نظری و پیشینه اعتیاد به بازی های رایانه ای و ویژگی های شخصیتی :
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۰
۲-۱- مبانی نظری بازی رایانه ای ………………………………………………………………………………………………………… ۱۰
۲-۲- نظریه های راجع به بازی …………………………………………………………………………………………………………… ۱۲
۲-۲-۱- نظرات پیشوایان اسلام و دانشمندان اسلام …………………………………………………………………………. ۱۲
۲-۲-۲- نظریه ویگوستگی …………………………………………………………………………………………………………………… ۱۲
۲-۲-۳- نظریه پیاژه ……………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۳
۲-۲-۴- نظریه روان تحلیل گری …………………………………………………………………………………………………………. ۱۳
۲-۲-۵- نظریه های بازی ……………………………………………………………………………………………………………………… ۱۳
۲-۲-۶- نظریات دیگر دانشمندان ……………………………………………………………………………………………………….. ۱۵
۲-۲-۶-۱- نظریه ی جان سولر …………………………………………………………………………………………………………… ۱۵
۲-۷- تاریخچه ی بازی های رایانه ای …………………………………………………………………………………………………. ۲۰
۲-۷-۱- تاریخچه ی بازی های رایانه ای در ایران ……………………………………………………………………………… ۲۳
۲-۸- ویژگی های بازی رایانه ای …………………………………………………………………………………………………………. ۲۴
۲-۹- اعتیاد و وابستگی به بازی های رایانه ای ………………………………………………………………………………….. ۲۶
۲-۱۰- ساختار بازی رایانه ای ……………………………………………………………………………………………………………… ۲۹
۲-۱۱- انواع بازی های رایانه ای ………………………………………………………………………………………………………….. ۳۰
۲-۱۲- اثرات مختلف بازی های رایانه ای …………………………………………………………………………………………… ۳۰
۲-۱۳- مزیت های بازی های رایانه ای ……………………………………………………………………………………………….. ۳۲
۲-۱۴- نظریه های مربوط به شخصیت ……………………………………………………………………………………………….. ۳۴
۲-۱۴-۱- نظریه یونگ ………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۶
۲-۱۴-۲- نظریه آدلر …………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۶
۲-۱۴-۳- نظریه آیزنگ ………………………………………………………………………………………………………………………… ۳۶
۲-۱۴-۴- نظریه اریک اریکسون ………………………………………………………………………………………………………….. ۳۷
۲-۱۴-۵- نظریه گوردن آلپورت ………………………………………………………………………………………………………….. ۳۷
۲-۱۴-۶- ریموند کیل ………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۸
۲-۱۴-۷- جورج کلی ……………………………………………………………………………………………………………………………. ۳۸
۲-۱۴-۸- اسکینر ………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۸
۲-۱۵- بررسی تحقیقات انجام شده …………………………………………………………………………………………………….. ۳۹
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.