مبانی نظری و پیشینه اعتیاد به بازی های رایانه ای و ویژگی های شخصیتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی نظری و پیشینه اعتیاد به بازی های رایانه ای و ویژگی های شخصیتی دارای ۵۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی نظری و پیشینه اعتیاد به بازی های رایانه ای و ویژگی های شخصیتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مبانی نظری و پیشینه اعتیاد به بازی های رایانه ای و ویژگی های شخصیتی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه اعتیاد به بازی های رایانه ای و ویژگی های شخصیتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی نظری و پیشینه اعتیاد به بازی های رایانه ای و ویژگی های شخصیتی :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۰

۲-۱- مبانی نظری بازی رایانه ای ………………………………………………………………………………………………………… ۱۰

۲-۲- نظریه های راجع به بازی …………………………………………………………………………………………………………… ۱۲

۲-۲-۱- نظرات پیشوایان اسلام و دانشمندان اسلام …………………………………………………………………………. ۱۲

۲-۲-۲- نظریه ویگوستگی …………………………………………………………………………………………………………………… ۱۲

۲-۲-۳- نظریه پیاژه ……………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۳

۲-۲-۴- نظریه روان تحلیل گری …………………………………………………………………………………………………………. ۱۳

۲-۲-۵- نظریه های بازی ……………………………………………………………………………………………………………………… ۱۳

۲-۲-۶- نظریات دیگر دانشمندان ……………………………………………………………………………………………………….. ۱۵

۲-۲-۶-۱- نظریه ی جان سولر …………………………………………………………………………………………………………… ۱۵

۲-۷- تاریخچه ی بازی های رایانه ای …………………………………………………………………………………………………. ۲۰

۲-۷-۱- تاریخچه ی بازی های رایانه ای در ایران ……………………………………………………………………………… ۲۳

۲-۸- ویژگی های بازی رایانه ای …………………………………………………………………………………………………………. ۲۴

۲-۹- اعتیاد و وابستگی به بازی های رایانه ای ………………………………………………………………………………….. ۲۶

۲-۱۰- ساختار بازی رایانه ای ……………………………………………………………………………………………………………… ۲۹

۲-۱۱- انواع بازی های رایانه ای ………………………………………………………………………………………………………….. ۳۰

۲-۱۲- اثرات مختلف بازی های رایانه ای …………………………………………………………………………………………… ۳۰

۲-۱۳- مزیت های بازی های رایانه ای ……………………………………………………………………………………………….. ۳۲

۲-۱۴- نظریه های مربوط به شخصیت ……………………………………………………………………………………………….. ۳۴

۲-۱۴-۱- نظریه یونگ ………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۶

۲-۱۴-۲- نظریه آدلر …………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۶

۲-۱۴-۳- نظریه آیزنگ ………………………………………………………………………………………………………………………… ۳۶

۲-۱۴-۴- نظریه اریک اریکسون ………………………………………………………………………………………………………….. ۳۷

۲-۱۴-۵- نظریه گوردن آلپورت ………………………………………………………………………………………………………….. ۳۷

۲-۱۴-۶- ریموند کیل ………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۸

۲-۱۴-۷- جورج کلی ……………………………………………………………………………………………………………………………. ۳۸

۲-۱۴-۸- اسکینر ………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۸

۲-۱۵- بررسی تحقیقات انجام شده …………………………………………………………………………………………………….. ۳۹

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.