مبانی نظری کارت امتیازی متوازن (BSC) و مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) ورژن ۲۰۱۰
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مبانی نظری کارت امتیازی متوازن (BSC) و مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) ورژن ۲۰۱۰ دارای ۱۰۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مبانی نظری کارت امتیازی متوازن (BSC) و مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) ورژن ۲۰۱۰ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مبانی نظری کارت امتیازی متوازن (BSC) و مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) ورژن ۲۰۱۰۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری کارت امتیازی متوازن (BSC) و مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) ورژن ۲۰۱۰،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مبانی نظری کارت امتیازی متوازن (BSC) و مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) ورژن ۲۰۱۰ :
دانلود مبانی نظری کارت امتیازی متوازن (BSC) و مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) ورژن ۲۰۱۰
در ۹۳ صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc
ادبیات و مبانی نظری کارت امتیازی متوازن (BSC) و مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) ورژن ۲۰۱۰
( برگرفته از کارشناسی ارشد مدیریت : تحلیل ارتباط مدل تعالی EFQM و کارت امتیازی متوازن BSC)
به همراه منابع و مواخذ فایل
فایل اصلی : Word
تعداد کل صفحات : ۶۶ صفحه +۲صفحه منابع
حجم فایل zip : 842k
مبانی نظری کارت امتیازی متوازن (BSC) و مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) ورژن ۲۰۱۰
فهرست مطالب به شرح زیر می باشد :
فصل دوم: مرور ادبیات در زمینه مفاهیم کارت امتیازی متوازن (BSC) ، مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) ورژن ۲۰۱۰ و ادبیات مقایسه EFQM و کارت امتیازی متوازن و بررسی زمینه هایی که دو مدل یکدیگر را پشتیبانی می کنند
۲-۱- کارت امتیازی متوازن ( BSC) 13
۲-۱-۱- استراتژی ۱۳
۲-۱-۲- اهمیت استراتژی ۱۵
۲-۱-۳- مدیریت استراتژی ۱۶
۲-۱-۴- مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در سازمان های دولتی و غیرانتفاعی ۱۷
۲-۱-۵- اجرای راهبرد ۲۰
۲-۱-۶- کارت امتیازی متوازن نسل اول ۲۱
۲-۱-۷- کارت امتیازی متوازن نسل دوم ۲۵
۲-۱-۸- کارت امتیازی متوازن نسل سوم ۲۷
۲-۱-۸-۱- فرآیند اول – چشم انداز ۲۸
۲-۱-۸-۲- فرایند دوم – ارتباط و برقراری ارتباط ۲۹
۲-۱-۸-۳- فرایند سوم – برنامه ریزی کسب وکار ۲۹
۲-۱-۸-۴- فرایند چهارم – باز خورد ویادگیری ۲۹
۲-۱-۹- نقشه استراتژی ۳۲
۲-۱-۹-۱- منظر مالی ۳۵
۲-۱-۹-۲- منظر مشتری ۳۵
۲-۱-۹-۳- منظر فرآیندهای داخلی ۳۹
۲-۱-۹-۴- منظر یادگیری و رشد ۴۱
۲-۲- مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) ورژن ۲۰۱۰ ۴۳
۲-۲-۱- ساختار و چارچوب معیارهای مدل EFQM 48
۲-۲-۲- ساختار اجزای مدل EFQM 49
۲-۲-۳- ارزشها و مفاهیم بنیادین مدل تعالی EFQM 50
۲-۲-۴- معیارهای مدل تعالی EFQM , 2010 51
۲-۲-۴-۱- رهبری ۵۲
۲-۲-۴-۲- راهبرد ۵۲
۲-۲-۴-۳- کارکنان ۵۲
۲-۲-۴-۴- مشارکتها و منابع ۵۳
۲-۲-۴-۵- فرآیندها ، محصولات و خدمات ۵۳
۲-۲-۴-۶- نتایج مشتری ۵۳
۲-۲-۴-۶- الف – برداشت ها ۵۳
۲-۲-۴-۶- ب – شاخص های عملکردی ۵۳
۲-۲-۴-۷- نتایج کارکنان ۵۴
۲-۲-۴-۷- الف – شاخص های برداشتی ۵۴
۲-۲-۴-۷- ب – شاخص های عملکردی ۵۴
۲-۲-۴-۸- نتایج جامعه ۵۴
۲-۲-۴-۸- الف – مقیاس های اداراکی ۵۴
۲-۲-۴-۸- ب – شاخص های عملکردی ۵۵
۲-۲-۴-۹- نتایج کلیدی عملکرد ۵۵
۲-۲-۴-۹- الف – دستاوردهای راهبردی کلیدی ۵۵
۲-۲-۴-۹- ب – شاخص های عملکردی ۵۵
۲-۲-۵- امتیازها ۵۶
۲-۳- مقایسه مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) و کارت امتیازی متوازن ( BSC) و بررسی زمینه هایی که دو مدل یکدیگر را پشتیبانی می کنند ۵۸
۲-۳-۱- مقایسه دو مدل ۵۸
۲-۳-۲- زمینه هایی که دو مدل EFQMو کارت امتیازی متوازن یکدیگر را پشتیبانی می کنند ۶۴
۲-۳-۲-۱- زمینه هایی پشتیبانی از نگاه کارت امتیازی متوازن ۶۵
۲-۳-۲-۲- زمینه هایی پشتیبانی از نگاه مدل EFQM 68
۲-۳-۲-۳- ارائه چارچوبی جهت بررسی کارت امتیازی متوازن در برابر معیار های مدل EFQM 71
۵-۴- مبانی نظری کارت امتیازی متوازن (BSC) و مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) ورژن ۲۰۱۰
فهرست منابع ۱۴۴
۵-۴-۱- مبانی نظری کارت امتیازی متوازن (BSC) و مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) ورژن ۲۰۱۰
فهرست منابع فارسی ۱۴۴
۵-۴-۱- مبانی نظری کارت امتیازی متوازن (BSC) و مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) ورژن ۲۰۱۰
فهرست منابع انگلیسی ۱۴۵
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.