مبانی نظری کارت امتیازی متوازن (BSC) و مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) ورژن ۲۰۱۰


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی نظری کارت امتیازی متوازن (BSC) و مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) ورژن ۲۰۱۰ دارای ۱۰۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی نظری کارت امتیازی متوازن (BSC) و مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) ورژن ۲۰۱۰  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مبانی نظری کارت امتیازی متوازن (BSC) و مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) ورژن ۲۰۱۰۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری کارت امتیازی متوازن (BSC) و مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) ورژن ۲۰۱۰،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی نظری کارت امتیازی متوازن (BSC) و مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) ورژن ۲۰۱۰ :

دانلود مبانی نظری کارت امتیازی متوازن (BSC) و مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) ورژن ۲۰۱۰

در ۹۳ صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc

ادبیات و مبانی نظری کارت امتیازی متوازن (BSC) و مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) ورژن ۲۰۱۰

( برگرفته از کارشناسی ارشد مدیریت : تحلیل ارتباط مدل تعالی EFQM و کارت امتیازی متوازن BSC)

به همراه منابع و مواخذ فایل

فایل اصلی : Word

تعداد کل صفحات : ۶۶ صفحه +۲صفحه منابع

حجم فایل zip : 842k

مبانی نظری کارت امتیازی متوازن (BSC) و مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) ورژن ۲۰۱۰
فهرست مطالب به شرح زیر می باشد :

فصل دوم: مرور ادبیات در زمینه مفاهیم کارت امتیازی متوازن (BSC) ، مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) ورژن ۲۰۱۰ و ادبیات مقایسه EFQM و کارت امتیازی متوازن و بررسی زمینه هایی که دو مدل یکدیگر را پشتیبانی می کنند

۲-۱- کارت امتیازی متوازن ( BSC) 13

۲-۱-۱- استراتژی ۱۳

۲-۱-۲- اهمیت استراتژی ۱۵

۲-۱-۳- مدیریت استراتژی ۱۶

۲-۱-۴- مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در سازمان های دولتی و غیرانتفاعی ۱۷

۲-۱-۵- اجرای راهبرد ۲۰

۲-۱-۶- کارت امتیازی متوازن نسل اول ۲۱

۲-۱-۷- کارت امتیازی متوازن نسل دوم ۲۵

۲-۱-۸- کارت امتیازی متوازن نسل سوم ۲۷

۲-۱-۸-۱- فرآیند اول – چشم انداز ۲۸

۲-۱-۸-۲- فرایند دوم – ارتباط و برقراری ارتباط ۲۹

۲-۱-۸-۳- فرایند سوم – برنامه ریزی کسب وکار ۲۹

۲-۱-۸-۴- فرایند چهارم – باز خورد ویادگیری ۲۹

۲-۱-۹- نقشه استراتژی ۳۲

۲-۱-۹-۱- منظر مالی ۳۵

۲-۱-۹-۲- منظر مشتری ۳۵

۲-۱-۹-۳- منظر فرآیندهای داخلی ۳۹

۲-۱-۹-۴- منظر یادگیری و رشد ۴۱

۲-۲- مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) ورژن ۲۰۱۰ ۴۳

۲-۲-۱- ساختار و چارچوب معیارهای مدل EFQM 48

۲-۲-۲- ساختار اجزای مدل EFQM 49

۲-۲-۳- ارزش‌ها و مفاهیم بنیادین مدل تعالی EFQM 50

۲-۲-۴- معیارهای مدل تعالی EFQM , 2010 51

۲-۲-۴-۱- رهبری ۵۲

۲-۲-۴-۲- راهبرد ۵۲

۲-۲-۴-۳- کارکنان ۵۲

۲-۲-۴-۴- مشارکتها و منابع ۵۳

۲-۲-۴-۵- فرآیندها ، محصولات و خدمات ۵۳

۲-۲-۴-۶- نتایج مشتری ۵۳

۲-۲-۴-۶- الف – برداشت ها ۵۳

۲-۲-۴-۶- ب – شاخص های عملکردی ۵۳

۲-۲-۴-۷- نتایج کارکنان ۵۴

۲-۲-۴-۷- الف – شاخص های برداشتی ۵۴

۲-۲-۴-۷- ب – شاخص های عملکردی ۵۴

۲-۲-۴-۸- نتایج جامعه ۵۴

۲-۲-۴-۸- الف – مقیاس های اداراکی ۵۴

۲-۲-۴-۸- ب – شاخص های عملکردی ۵۵

۲-۲-۴-۹- نتایج کلیدی عملکرد ۵۵

۲-۲-۴-۹- الف – دستاوردهای راهبردی کلیدی ۵۵

۲-۲-۴-۹- ب – شاخص های عملکردی ۵۵

۲-۲-۵- امتیازها ۵۶

۲-۳- مقایسه مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) و کارت امتیازی متوازن ( BSC) و بررسی زمینه هایی که دو مدل یکدیگر را پشتیبانی می کنند ۵۸

۲-۳-۱- مقایسه دو مدل ۵۸

۲-۳-۲- زمینه هایی که دو مدل EFQMو کارت امتیازی متوازن یکدیگر را پشتیبانی می کنند ۶۴

۲-۳-۲-۱- زمینه هایی پشتیبانی از نگاه کارت امتیازی متوازن ۶۵

۲-۳-۲-۲- زمینه هایی پشتیبانی از نگاه مدل EFQM 68

۲-۳-۲-۳- ارائه چارچوبی جهت بررسی کارت امتیازی متوازن در برابر معیار های مدل EFQM 71

۵-۴- مبانی نظری کارت امتیازی متوازن (BSC) و مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) ورژن ۲۰۱۰
فهرست منابع ۱۴۴

۵-۴-۱- مبانی نظری کارت امتیازی متوازن (BSC) و مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) ورژن ۲۰۱۰
فهرست منابع فارسی ۱۴۴

۵-۴-۱- مبانی نظری کارت امتیازی متوازن (BSC) و مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) ورژن ۲۰۱۰
فهرست منابع انگلیسی ۱۴۵

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.