کشف رابطه بین رفتار فروش اخلاقی، رابطه کیفی و وفاداری مشتری


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کشف رابطه بین رفتار فروش اخلاقی، رابطه کیفی و وفاداری مشتری دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کشف رابطه بین رفتار فروش اخلاقی، رابطه کیفی و وفاداری مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کشف رابطه بین رفتار فروش اخلاقی، رابطه کیفی و وفاداری مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کشف رابطه بین رفتار فروش اخلاقی، رابطه کیفی و وفاداری مشتری :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

امروزه آگاهی اخلاقی بسط یافته و فشار رقابتی افزایش یافته و مفاهیم رفتار اخلاقی برای موسسات مالی یک عامل تعیین کننده حیاتی در وفاداری مشتری شده. هدف این مطالعه بهبود چهارچوب ادراکی در تحقیق رابطه بین رفتار فروش اخلاقی، رابطه کیفی و وفاداری مشتری است. مدل هدف با اطلاعات مشتریان ۲۱۷ بانک تست شده است. تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری با استفادهAMOS7. 0برای تحقیق قابلیت اطمینان و اعتبار معیارهای چند بخش و ارتباطات فرض شده استفاده شد. نتیجه حاکی از این بودکه رفتار اخلاقی وفاداری مشتری به بانک را افزایش داده بود ولی این تاثیر مستقیم نبود اما بطور غیر مستقیم با میزان اعتماد و تعهدمشتری به بانک اثر خود را میگذاشت. یافته ها همچنین نشان می داد اعتماد مشتری به بانک اثر مثبت در تعهد مشتری به بانک دارد. نتیجه این مطالعه، مفاهیم اعتماد و تعهد مشتری بعنوان طرز کار اولیه ای که از طریق اثرات سودمند رفتار فروش اخلاقی درک شدهاست می باشد. به هر حال، مطالعه نشان داد که رفتار اخلاقی مشاهده شده، اثر بزرگی به بهبود و نگهداشت رابطه مشتری با بانک دارد. مدیر بانک، که به اهمیت حیاتی روابط بلند مدت با مشتریانشان اهمیت می داد باید به محیطی دست یابند که احتمال رفتار غیراخلاقی کمینه گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.