به کارگیری سیستم هیبرید برای پیشگیری از اثرات منفی ناشی از وصل ایستگاه های شارژ خودروهای برقی به شبکه ی توزیع


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 به کارگیری سیستم هیبرید برای پیشگیری از اثرات منفی ناشی از وصل ایستگاه های شارژ خودروهای برقی به شبکه ی توزیع دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد به کارگیری سیستم هیبرید برای پیشگیری از اثرات منفی ناشی از وصل ایستگاه های شارژ خودروهای برقی به شبکه ی توزیع  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی به کارگیری سیستم هیبرید برای پیشگیری از اثرات منفی ناشی از وصل ایستگاه های شارژ خودروهای برقی به شبکه ی توزیع،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن به کارگیری سیستم هیبرید برای پیشگیری از اثرات منفی ناشی از وصل ایستگاه های شارژ خودروهای برقی به شبکه ی توزیع :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

درجامعه ی کنونی، سیاست گذاران، مسیولان و مهندسان عرصه ی مهندسی برق اهداف مشترکی شامل، تامین منابع جایگزین سوخت های فسیلی، سعی درکاهش تولیدگازهای گلخانه ای وکاهش آلودگی هوا را دنبال می کنند. موضوع مهمی که در تحقق این اهداف نقش مهمی دارد، بحث حمل ونقل کالا و مسافر می باشد. دلیل این گفته، رجوع به آمارهای منابع معتبر است که بالغ بر ۷۰ درصد آلودگی هوا را ناشی از خودروهای بنزینی و دیزلی برشمرده اند. حال اگر بخش زیادی از حمل ونقل توسط خودروهای برقی صورت گیرد، از میزان آلودگی هوا کاسته خواهد شد. دامنه ی این کاهش زمانی به اوج می رسد که از انرژی های پاک جهت تامین انرژی موردنیاز باتری این خودروها استفاده شود. با این توضیحات مشخص است که توجه به مسیله ی شارژ خودروهای برقی امری ضروری است. به طورکلی، خودروهای برقی درپارکینگ خانه و یا در ایستگاه های مخصوص شارژ می شوند. از طرفی، به دلیل بالا بودن توان مصرفی ایستگاه های شارژ و یا شارژرهای خانگی، تقاضای سیستم توزیع به طور چشمگیری افزایش می یابد و درنتیجه سبب بالا رفتن میزان تلفات وکاهش سطح ولتاژ شبکه ی توزیع می گردد. در این مقاله، ابتدا اثر وصل ایستگاه شارژ خودروهای برقی بر پارامترهای اساسی شبکه ی توزیع بررسی شده و سپس یک سیستم هیبرید به منظور تامین توان ایستگاه های شارژ طراحی شده و مقایسه ای بین این دو وضعیت صورت گرفته است. به منظور اجرای شبیه سازی، از شبکه ی استاندارد ۳۳ باسه ی IEEE در محیط نرم افزارDIgSILENT استفاده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.