بررسی میزان استفاده از پادکست و وودکستینگ در تبلیغات اینتر نتی (تجاری- بازرگانی) از دیدگاه مدیران شرکت های تبلیغاتی شهر تهران


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان استفاده از پادکست و وودکستینگ در تبلیغات اینتر نتی (تجاری- بازرگانی) از دیدگاه مدیران شرکت های تبلیغاتی شهر تهران دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان استفاده از پادکست و وودکستینگ در تبلیغات اینتر نتی (تجاری- بازرگانی) از دیدگاه مدیران شرکت های تبلیغاتی شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان استفاده از پادکست و وودکستینگ در تبلیغات اینتر نتی (تجاری- بازرگانی) از دیدگاه مدیران شرکت های تبلیغاتی شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان استفاده از پادکست و وودکستینگ در تبلیغات اینتر نتی (تجاری- بازرگانی) از دیدگاه مدیران شرکت های تبلیغاتی شهر تهران :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : فرهنگ ارتباطات

تعداد صفحات :۳۴

این تحقیق با هدف «بررسی میزان استفاده از پادکست و وودکستینگ در تبلیغات اینترنتی (تجاری– بازرگانی) از دیدگاه مدیران شرکت های تبلیغاتی شهر تهران» انجام گرفته است. روش این تحقیق پیمایشی و ابزار اندازه گیری پرسشنامه بوده است و پس از پرشدن پرسشنامه ها، جداول توصیفی و استنباطی از طریق نرم افزار spss بدست آمده و تحلیل شد. جامعه آماری این تحقیق را ۳۱۲ شرکت های تبلیغاتی شهر تهران تشکیل داده اند.روش نمونه گیری در این تحقیق تمام شماری است. پس از انجام نظر سنجی و استخراج داده ها، نتایج نشان داد که بیشتر مدیران تبلیغاتی که جامعه آماری ما را در این تحقیق تشکیل می دادند آشنایی چندانی با پادکست و وودکستینگ نداشتند و استفاده چندانی از این نوع تبلیغات در کارهایشان نمی کردند. آنها بیشتر از بنر و موتورهای جستجو استفاده می کردند. از نظر آنها استقبال چندانی از این نوع تبلیغات نشده است و شاید دلیل عمده آن سوددهی کم پادکست و وودکستینگ و آشنا نبودن مخاطبان با این نوع تبلیغات باشد. همچنین این شرکت های تبلیغاتی کمتر از افراد متخصص در زمینه پادکست و وودکستینگ استفاده می کنند و این می تواند در آینده که پیشرفت های بیشتری در این زمینه صورت می گیرد برایشان مشکل ساز باشد. از دیدگاه مدیران تبلیغاتی اینگونه تبلیغات می تواند مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. به نظر آنها فیلم و انیمیشن نسبت به متن و عکس تاثیر بیشتری بر مخاطب دارد و تلویزیون نیز نسبت به سایر رسانه ها در زمینه تبلیغات تاثیر بیشتری بر مردم دارد.

کلید واژه: اینترنت، تبلیغات، تبلیغات اینترنتی، پادکست و وودکستینگ، تبلیغات نوین

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.