رابطه سبک های دلبستگی و خودپنداره در دانش آموزان دختر دبیرستان های شهر چالوس
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه سبک های دلبستگی و خودپنداره در دانش آموزان دختر دبیرستان های شهر چالوس دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه سبک های دلبستگی و خودپنداره در دانش آموزان دختر دبیرستان های شهر چالوس کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه سبک های دلبستگی و خودپنداره در دانش آموزان دختر دبیرستان های شهر چالوس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه سبک های دلبستگی و خودپنداره در دانش آموزان دختر دبیرستان های شهر چالوس :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
در پژوهش حاضر، رابطه سبک های دلبستگی و خودپنداره در دانش آموزان دختر دبیرستانی بررسی شده و روش پژوهش ازنوع همبستگی است. جامعه آماری دانش آموزان دختر در سال تحصیلی ۹۵ – ۱۳۹۴ دبیرستان های چالوس به تعداد ۱۳۲۷ تنبودند که تعداد ۲۵۰ تن از آنها از طریق نمونه گیری تصادفی خوشه ای انتخاب شدند. برای گرد آوری اطلاعات از پرسشنامه-های مقیاس دلبستگی بزرگسالی (هزن و شاور ۱۹۸۷) و خودپنداره راجرز و به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از روشهمبستگی و رگرسیون چند متغیره گام به گام استفاده شد. یافته های پژوهش نشان داد که بین سبک دلبستگی و خودپندارهرابطه معناداری در سطح (P<0/01) دیده شد و سبک ایمن و سبک دوسوگرا در سطح (P<0/01) قادر به پیش بینیخودپنداره است. با توجه به نتایج پژوهش میتوان گفت سبک های دلبستگی در ایجاد خودپنداره مثبت نقش مهمی ایفا می-نمایند و در برنامه های آموزشی از دوران کودکی باید توسط والدین به کودکان مد نظر باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.