پیشینه پژوهش وچارچوب مبانی نظری کتاب الکترونیک


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیشینه پژوهش وچارچوب مبانی نظری کتاب الکترونیک دارای ۵۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیشینه پژوهش وچارچوب مبانی نظری کتاب الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز پیشینه پژوهش وچارچوب مبانی نظری کتاب الکترونیک۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیشینه پژوهش وچارچوب مبانی نظری کتاب الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیشینه پژوهش وچارچوب مبانی نظری کتاب الکترونیک :

مشخصات این متغیر:

منابع: دارد

پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پژوهش، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

تعداد صفحه: ۵۰صفحه

نوع فایل:word

توضیحات از متن فایل

کتاب های الکترونیکی را می توان با توجه به ویژگی ها، امکانات و کارکردهای آن به صورت زیر دسته بندی کرد:

۱- کتاب های الکترونیکی متن – محور: این نوع از کتاب های الکترونیک، فقط شامل متن هستند و هیچ گونه تصویر، نمودار و جدول در آن ها مشاهده نمی شود.

۲- کتاب های الکترونیکی تصویری: در این گونه کتاب ها، همراه با متن، تعدادی تصویر، نمودار و جدول نیز مشاهده می شود و در این کتاب ها در مواردی از تصاویر متحرک و انیمیشن نیز برای تاثیر گذاری بیشتر استفاده می شود.

۳- کتاب های الکترونیک همراه با امکانات صوتی: این کتاب ها از نظر امکانات صوتی برای تعامل بیشتر و بهتر با مخاطبان خود استفاده می کنند. این کتاب ها قابلیت استفاده برای نابینایان را فراهم می کند. (رضایی و نثری،۱۳۹۱)

شاید بیشترین استفاده ازساختار کتب الکترونیکی را در ایران بتوان در انتشار روزنامه ها دید. روزنامه های ایرانی که به حضور در اینترنت علاقه مند بودند مخصوصا قبل ازظهورUnicode که کاربا فونت های فارسی را استاندارد کرد از این روش استفاده می کرده و می کنند. در این روش هر صفحه روزنامه به صورت یک فایل نسبتا حجیم عرضه می شود. عرصه دیگری که احتمال دارد خوانندگان با آن برخورد کرده باشند، کتاب های راهنماینرم افزارهایی هستند که در کنار نرم افزارها ولی به صورت یک کتاب الکترونیکی عرضه می شوند. قریب به اتفاق این کتاب ها با نرم افزار Adobe Reader قابل مطالعه هستند. در این گونه کتاب های الکترونیکی معمولا تمام صفحات کتاب پشت سر هم قرار می گیرند؛ نکته قابل توجه این که در یک کتاب برخلاف روزنامه ها از تصاویر پرحجم، خبری نیست. بنابراین حجم یک کتاب کامل به طور متوسط از سیصد تا پانصد کیلوبایت بیشتر نخواهد بود، به صورتی که چهار کتاب الکترونیکی را می توان در یک فلاپی معمولی قرار داد.


پیشینه پژوهش وچارچوب مبانی نظری کتاب الکترونیک
فهرست منابع

اصنافی، امیررضا (۱۳۸۴)، “کتابهای الکترونیکی در کتابخانه‌ها”، مجله الکترونیکی مرکزاطلاعات و مدارک علمی ایران، شماره چهارم، دوره چهارم.

باباتباردرزی، حسین، فرشی، معصومه، محمودی، حسین، مختاری نوری، جمیله(۱۳۹۱).”مقایسه آموزش مراقبت پرستاری در امداد و انتقال هوایی به دو روش سخنرانی و آموزش الکترونیک”، طب نظامی; ۱۴ (۱) :۲۷-۳۱.

بابائی، محمود(۱۳۸۲). “نشر الکترونیکی”، تهران: مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران.

بارکر، فیلیپ، مزینانی، علی (۱۳۷۳). “کتابهای الکترونیک و کتابخانه های آینده.” تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه‌های عمومی ۴(۱): ۸۷-۹۹.

بهادرانی، مهناز، یوسفی، علیرضا، چنگیز، طاهره(۱۳۸۵). “اثربخشی سه شیوه تدریس مدلاین به دانشجویان پزشکی: آموزش آنلاین، حضوری وتلفیقی”، آموزش در علوم پزشکی; ۶(۲ (پیاپی ۱۶):۳۵-۴۳.

پناهی،سیروس(۱۳۸۳).”کتابخانهمجازیوتفاوتهایآنباکتابخانههایالکترونیکیودیجیتالی”،فصلنامهکتاب;شماره۵۴.

چاروسه، امین(۱۳۸۷).”کتابخانه دیجیتال”، آموزش مجازی دانشگاه آزاد قزوین.

ذوالفقاری، میترا، مهرداد، ندا، پارسایکتا، زهره، سلمانی باروق، نسرین، بحرانی، ناصر(۱۳۸۶).”تاثیر دو روش آموزش الکترونیک و سخنرانیبر یادگیری درس بهداشت مادر و کودک دانشجویان پرستاری”، آموزش در علوم پزشکی; ۷(۱ (پیاپی ۱۷)):۳۱-۳۹.

رضایی, عیسی، نثری، شبنم (۱۳۹۱).”جایگاه کتاب‌های درسی الکترونیک در نظام‌های آموزشی.” مجله راهبــردهای آموزش ۵(۴): ۲۶۵-۲۷۳.

زارعی زوارکی، اسماعیل، غریبی، فرزانه(۱۳۹۱). “تاثیر آموزشی چندرسانه ای بر میزان یادگیری و یادداری ریاضی دانش آموزان دختر کم توان ذهنیپایه چهارم شهر اراک”، روانشناسی افراد استثنایی; ۲(۵):۱-۱۹.

سابقی، حکیمه(۱۳۹۰). “بررسی مقایسه ای تاثیر دو روش آموزش الکترونیک و سخنرانی بر دانش، نگرش و عملکرد گزارش نویسی پرستاران شاغل در بیمارستان های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی کرمان”،مرکز آموزش بین الملل بم.

سعیدی نجات، شهین ، وفایی نجار، علی(۱۳۹۰).”تاثیر برنامه ‌‌های آموزش از راه دور بر موفقیت تحصیلی دانشجویان”، آموزش در علوم پزشکی; ۱۱(۱ (پیاپی ۳۰)):۱-۹.

Undergraduates in Economics, Literature, and Nursing.” The Journal of Academic Librarianship33(1): 3-13.

Korat, O. (2010). “Reading electronic books as a support for vocabulary, story comprehension and word reading in kindergarten and first grade.” Computers & Education55(1): 24-31.

Korat, O., I. Levin, et al. (2013). “E-book as facilitator of vocabulary acquisition: support of adults, dynamic dictionary and static dictionary.” Reading and Writing: 1-17.

Krause, U.-M., R. Stark, et al. (2009). “The effects of cooperative learning and feedback on e-learning in statistics.” Learning and Instruction19(2): 158-170.

Massey, S., L. Lee, et al. (2012). “The effects of synchronized distance education on aپیشینه پژوهش وچارچوب مبانی نظری کتاب الکترونیکiety, depression, and academic achievement in first year doctor of pharmacy students in an accelerated curriculum.” Currents in Pharmacy Teaching and Learning.

Mohammadi, N., V. Ghorbani, et al. (2011). “Effects of e-learning on language learning.” Procedia Computer Science3(0): 464-468.

Rello, L., G. Kanvinde, et al. (2012). “A Mobile Application for Displaying More Accessible eBooks for People with Dyslexia.” Procedia Computer Science14(0): 226-233.

Rienties, B., N. Brouwer, et al. (2013). “The effects of online professional development on higher education teachers” beliefs and intentions towards learning facilitation and technology.” Teaching and Teacher Education29(0): 122-131.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.