فایل چگونگی ترسیم چارتهای سازمانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل چگونگی ترسیم چارتهای سازمانی دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل چگونگی ترسیم چارتهای سازمانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل چگونگی ترسیم چارتهای سازمانی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل چگونگی ترسیم چارتهای سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل چگونگی ترسیم چارتهای سازمانی :
فایل چگونگی ترسیم چارتهای سازمانی
مطالب:
چارت سازمانی چیست؟
ویژگی مدیریت چارت سازمانی در Pars CMS
EXCELچگونگی ترسیم چارتهای سازمانی دربرنام
مثال هایی ازچارتهای سازمانی
منابع
……………………………………………………….
بخشهایی از متن:
چارت سازمانی چیست؟
هر ارگان ، اداره ، شرکت یا سازمانی ، چه دولتی و چه خصوصی ، دارای ساختار مشخصی در بین اجزای خود است . دارای یک نفر به عنوان مدیر یا مدیر عامل می باشد که رهبری و اداره اجزای این کارخانه را در دست دارد . این مدیر عامل دارای چند نفر معاون زیر دست خود است و ایشان نیز به نوبه خود دارای تشکیلات زیر مجموعه می باشند . این ساختار را چارت سازمانی این تشکیلاتمی نامند . به هر یک از گزینه های چارت سازمانی ، پست سازمانی گفته می شود . به عنوان نمونه به گزینه مدیر عامل پست سازمانی گفته می شود .
ویژگی مدیریت چارت سازمانی در Pars CMS
واحدهای اداری بصورت درختی سلسله مراتبی نمایش داده می شود که با کلیک بر روی هر گزینه از درخت , شرح وظایف واحد مذکور نمایش می یابد و فرد یا افرادی که متصدی یا کارمند آن واحد یا سمت هستند , فایل چگونگی ترسیم چارتهای سازمانی
فهرست می شوند . با کلیک روی نام این افراد به اطلاعات پرسنلی ایشان متصل می شویم . این بخش جهت معرفی چارت اداری تحت وب و معرفی پرسنل شاغل در هر بخش همراه با تصاویر ایشان در نظر گرفته شده است . در این بخش که شامل مدیریت چارت سازمانی می شود ، می توانید هر یک از ادارات زیر مجموعه را به شکل ساختار سلسله مراتبی تعریف کرده و دقیقا همانند تابلوهای طرح تکریم ارباب رجوع ، مطالب زیر را برای آنان وارد کنید :
۱. نام این اداره
۲. شرح وظایف این اداره
۳. علل به وجود آمدن این اداره در ارگان شما
۴. تاریخ تاسیس آن
۵. پرسنل شاغل در آن به تفکیک وظایف محوله
…
EXCELچگونگی ترسیم چارتهای سازمانی دربرنامه
روش اول :
۱- یک سلول از ستونی را که میخواهیم لیست بر اساس آن مرتب شود انتخاب میکنیم.
۲- برای مرتب سازی صعودی از آیکون Sort Ascending ( ) و برای مرتب سازی نزولی از آیکون Sort Descending ( ) در نوار ابزار Standard استفاده میکنیم.
نکته
باید توجه داشته باشیم که در این حالت نباید یک ستون انتخاب شود بلکه فقط یک سلول از ستونی که میخواهیم بر اساس آن لیست مرتب شود را انتخاب میکنیم.
روش دوم :
۱- کل جدول یا یک سلول از جدول را انتخاب میکنیم.
۲- منوی Data را انتخاب میکنیم.
۳-…
…
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.