بررسی اثر سیاست های مدیریت تقاضای حمل و نقل بر استفاده کنندگان از سواری شخصی با تورهای کاری ساده


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر سیاست های مدیریت تقاضای حمل و نقل بر استفاده کنندگان از سواری شخصی با تورهای کاری ساده دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر سیاست های مدیریت تقاضای حمل و نقل بر استفاده کنندگان از سواری شخصی با تورهای کاری ساده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر سیاست های مدیریت تقاضای حمل و نقل بر استفاده کنندگان از سواری شخصی با تورهای کاری ساده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر سیاست های مدیریت تقاضای حمل و نقل بر استفاده کنندگان از سواری شخصی با تورهای کاری ساده :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

با توجه به پیچیده شدن زندگی انسان و افزایش ارزش زمان، تمایل انسانها به انجام چند سفر بامقصدهای مختلف به صورت متوالی در یک بازه زمانی بیشتر شده است. به مجموعه این سفرها که بامقصدهای مختلف غالبا از یک نقطه (مانند خانه) شروع و به همان نقطه ختم می شوند تور گفته می شود.اگر سفر کاری نیز در این تور وجود داشته باشد اصطلاحا به آن تور کاری گویند. تحلیل تور سفرشهروندان منجر به درک بهتر از رفتار سفر آنان و سیاست گذاری بهتر در عرصه حمل و نقل می شود.تعداد توقف ها در تور کاری افراد معیاری به نام پیچیدگی تور کاری را مطرح میکند. بر این اساس،تورهای کاری به دو دسته ساده و پیچیده تقسیم بندی می شوند. تورهای با تنها یک توقف کاری در مسیرخانه به خانه، تورهای کاری ساده نامیده می شوند. این مقاله سعی دارد، با استفاده از داده های گردآوریشده از افراد شاغل در محدوده مرکزی شهر تهران، اثرات پنج سیاست مدیریتی حمل ونقل شامل دوسیاست جذبی کاهش زمان سفر سیستم های همگانی و بهبود دسترسی به سیستم های همگانی و سهسیاست دفعی قیمت گذاری سوخت، قیمت گذاری پارکینگ و اخذ ورودیه به مرکز شهر در سفرهایکاری به مرکز شهر تهران را در انتخاب طریقه های سفر در تورهای کاری ساده، مورد بررسی قرار دهد.نتایج نشان میدهد که سیاست های مدیریت تقاضای حمل ونقل أثرات متفاوتی در انتخاب طریقه هایجایگزین برای تورهای کاری ساده دارند. بر این اساس، در این پژوهش علاوه بر تهیه مدل رفتاری انتخابوسیله مسافران در قالب یک مدل لوجیت چندگانه، متغیرهای مربوط به سیاست های منفرد و سیاست -های ترکیبی معنادار در مدل مورد نظر، مورد بررسی دقیق تری قرار گرفته اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.