نقش منابع انسانی در ارتقاء و تحول سازمان و تاثیر آن در رضایت مشتریان (مطالعه موردی :بانک مسکن)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نقش منابع انسانی در ارتقاء و تحول سازمان و تاثیر آن در رضایت مشتریان (مطالعه موردی :بانک مسکن) دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نقش منابع انسانی در ارتقاء و تحول سازمان و تاثیر آن در رضایت مشتریان (مطالعه موردی :بانک مسکن) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش منابع انسانی در ارتقاء و تحول سازمان و تاثیر آن در رضایت مشتریان (مطالعه موردی :بانک مسکن)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نقش منابع انسانی در ارتقاء و تحول سازمان و تاثیر آن در رضایت مشتریان (مطالعه موردی :بانک مسکن) :
تعداد صفحات :۳۲
چکیده مقاله:
نیروی انسانی کارا،مهمترین سرمایه هر سازمان است ، نیروی انسانی را بهترین عامل تولید و گرانبهاترین دارائی هر سازمان می دانند. کیفیت کارکنان سازمان و مهارتهای انسانی هر کارمند تقش بسزائی درتعالی و رشد وارتقای بهره وری سازمان دارد و رشد سازمان نیز باعت ایجاد انگیزه و رضایت در کارکنان و افزایش عملکرد نیروی انسانی وبهبود کیفیت خدمات می شود وهمین امرشرایط را برای جلب رضایت مشتریان و جذب مشتریان هدف فراهم می آورد. در این مقاله میخواهیم تاثیر آموزش ، استعدادیابی، امنیت شغلی ، سیستم تنبیه و تشویق ،تحول در ساختار و توجه به مهارت و تخصص افراد در سازمان و باز خورد آن بروی رضایت مشتریان را مورد بررسی قراردهیم.جامعه آماری این مقاله را کارکنان و مشتریان بانک مسکن تشکیل می دهد ودراین مقاله از روش کتابخانه ای و توصیفی استفاده شده است و نتیجه اینکه دستیابی به رضایت مشتریان در گرو ایجاد تمهیدات لازم برای رضایت کارکنان مطابق با رسالت سازمان میباشد و بدون موافقت و همراهی کارکنان نمی توان تحولی درسازمان ایجاد کرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.