علل عدم تمایل اشتغال کارجویان به بازاریابی در صنعت پخش


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 علل عدم تمایل اشتغال کارجویان به بازاریابی در صنعت پخش دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد علل عدم تمایل اشتغال کارجویان به بازاریابی در صنعت پخش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی علل عدم تمایل اشتغال کارجویان به بازاریابی در صنعت پخش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن علل عدم تمایل اشتغال کارجویان به بازاریابی در صنعت پخش :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

با آنکه نرخ بیکاری در کشور بالا بوده و یافتن شغل یکی از دغدغه های کارجویان است، آنچه ذهن را به خود مشغول می سازد آن است که چرا کارجویان، تمایلی برای انجام شغل بازاریابی ندارند که کارفرمایان را به درج آگهی های رنگارنگ واداشته است. پژوهش حاضر ۳۰۰ نفر از کارجویان را با روش خوشه تصادفی بمنظور بررسی تیپ شخصیتی و همگونی با رغبت شغلی آنان براساس نظریه هالند بررسی نموده است. براساس این فرضیه افراد دارای شش تیپ واقعگرا، جستجوگر، هنری، اجتماعی، متهورانه و قراردادی می باشند که شغل فروشندگی یا بازاریابی متناسب با تیپ متهوارنه می باشد. نتایج این پژوهش نشان داد فراوانی تیپ شخصیتی اجتماعی رتبه نخست و تیپ متهور رتبه آخر را دارد و شخصیت کارجویان همخوانی کمتری با شغل بازاریابی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.