مقاله مقایسه روشهای تعیین ضریب اصلاح دمایی مدول لایه آسفالتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه روشهای تعیین ضریب اصلاح دمایی مدول لایه آسفالتی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه روشهای تعیین ضریب اصلاح دمایی مدول لایه آسفالتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه روشهای تعیین ضریب اصلاح دمایی مدول لایه آسفالتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه روشهای تعیین ضریب اصلاح دمایی مدول لایه آسفالتی :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
رفتارلایه اسفالتی ازروسازی انعطاف پذیروابستهبه دما می باشد بنابراین افت و خیزمرکزی دستگاه FWD و مدول الاستیسیته حاصل ازآن مربوط به دمای عمق لایه اسفالتی درزمان ازمایش است برای یکسان سازی درنتایج تحلیل و طراحی روسازی بایستی ویژگیهای لایه اسفالتی دریک دمای مشخص دمای مرجع مورد بررسی قرارگیرد مدلهای مختلفی برای تبدیل رفتار مخلوط اسفالتی به دمای مرجع وجود دارد که معمولا با استفاده ازمدول دردمای مرجع و دمای ازمایش FWD ضریب اصلاح دمایی را محاسبه می کنند دراین تحقیق مدلهای مختلف اصلاح دمایی داده های افت و خیز و مدول الاستیسیته لایه اسفالتی مورد بررسی قرارگرفته و نتایج آنها با یکدیگر مقایسه میگردد همچنین پیشنهاداتی به منظوربهبود درتعیین ضریب اصلاح دما ارایه می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.