رابطه بین کیفیت خدمات حسابرسی و ابقاء حسابرس
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه بین کیفیت خدمات حسابرسی و ابقاء حسابرس دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه بین کیفیت خدمات حسابرسی و ابقاء حسابرس کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین کیفیت خدمات حسابرسی و ابقاء حسابرس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه بین کیفیت خدمات حسابرسی و ابقاء حسابرس :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
هدف از انجام این تحقیق بررسی رابطه بین کیفیت حسابرسی و ابقا می باشد. برای رسیدن به اهداف تحقیق نمونه ای شامل ۱۵۹ نفر از مدیران و حسابرسان سازمان حسابرسی با روش تصادفی ساده و با توجه به بزرگ بودن جامعه انتخاب و ازپرسشنامه استاندارد با پایایی ۰.۹۶ استفاده شد. روش آماری برای آزمون کردن فرضیه ها استفاده از ضریب همبستگی و می باشد. t آزمون یافته های تحقیق نشان می دهد که مولفه های پاسخگویی، تخصص، تجربه و شهرت بر ابقا حسابرس تاثیر داشته و مولفه های استقلال، توانایی و اطمینان بر ابقا حسابرس تاثیرگذار نمی باشند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.