تجزیه و تحلیل عوامل داخلی و خارجی سازمان جهت ایجاد مزیت رقابتی


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تجزیه و تحلیل عوامل داخلی و خارجی سازمان جهت ایجاد مزیت رقابتی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تجزیه و تحلیل عوامل داخلی و خارجی سازمان جهت ایجاد مزیت رقابتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تجزیه و تحلیل عوامل داخلی و خارجی سازمان جهت ایجاد مزیت رقابتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تجزیه و تحلیل عوامل داخلی و خارجی سازمان جهت ایجاد مزیت رقابتی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

موفقیت شرکت توسط هر دو عوامل خارجی و داخلی تحت تأثیر قرار می گیرد. عوامل خارجی شامل چندین شرایط کلان:جمعیتی، اقتصادی، طبیعی، تکنولوژی، سیاسی / حقوقی، اجتماعی / فرهنگی، و نیروهای رقابتی می باشد. اغلب شرکت ها درباره این عوامل کنترل کم و یا هیچ کنترلی برآن ندارند و اغلب به درستی قادر به بررسی و پاسخ به محیط خارجی خود نیستند. مناتع داخلی و قابلیت ها شامل دانش فنی و انواع مختلف دانش، پرسنل، سرمایه، تجهیزات تولید، دارایی ها، قابلیتهای بازاریاتی، و سایر منابع شرکت می باشد. حتی اگر محیط خارجی بر موفقیت شرکت تأثیر بگذارد، مزیت رقابتی پایدار از منابع داخلی و قابلیت های یک شرکت بدست می آید. در این مقاله ابتدا به معرفی مزیت رقابتی سازمان ها، عوامل داخلی و خارجی آنها پرداخته شده است. سپس به معرفی روش تحلیلی SWOT و همچنین نقاط قوت و ضعف و فرصتها وتهدیدات پرداخته و نمودارهایی در این باره ارائه گردید. پس از آن به چگونگی ارتباط میان این روش های تحلیلی با سایر روش های استراتژیک مانند کارت امتیازات متوازن BSC و روش گسترش کیفیت (QFD) پرداخته شد که در نهایت چگونه می تواند عوامل داخلی و خارجی سازمان منجر به ایجاد مزیت رقابتی گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.