ارزشیابی میزان اثر بخشی دوره های فنی- تخصصی شرکت پالایش نفتاصفهان به روش الگوی سیپ به منظور تدوین آموزش ضمن خدمت


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزشیابی میزان اثر بخشی دوره های فنی- تخصصی شرکت پالایش نفتاصفهان به روش الگوی سیپ به منظور تدوین آموزش ضمن خدمت دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزشیابی میزان اثر بخشی دوره های فنی- تخصصی شرکت پالایش نفتاصفهان به روش الگوی سیپ به منظور تدوین آموزش ضمن خدمت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزشیابی میزان اثر بخشی دوره های فنی- تخصصی شرکت پالایش نفتاصفهان به روش الگوی سیپ به منظور تدوین آموزش ضمن خدمت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزشیابی میزان اثر بخشی دوره های فنی- تخصصی شرکت پالایش نفتاصفهان به روش الگوی سیپ به منظور تدوین آموزش ضمن خدمت :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف این تحقیق، ارزشیابی میزان اثر بخشی دوره های فنی – تخصصی شرکت پالایش نفت اصفهان به روش الگوی CIPP به منظور تدوین آموزش ضمن خدمت بود. تحقیق حاضر را می توان از نظر هدف و ماهیت تحقیق در رده تحقیقات کاربردی به حساب آورد . و از نظر نحوه گردآوری داده ها ، تحقیق حاضر جزء تحقیقات توصیفی از نوع پیمایشی می باشد. جامعه آماری تحقیق را کلیه کارکنان شرکت پالایش نفت اصفهان ۱۱۰۰ نفر) تشکیل داده اند که از بین آن ها با استفاده از فرمول نمونه گیری کوکران و به روش تصادفی ساده ۱۸۸ نفر برایشرکت در پژوهش حاضر انتخاب شدند. ۲۰۰ پرسش نامه توزیع و ۱۸۸ پرسش نامه بازگردانده شد و نرخ بازگشت ۰/۹۴ بود. ابزار پژوهش حاضر پرسش نامه محقق ساخته و روایی صوری و محتوایی آن توسط استاد راهنما و چند تن از اساتید مجرب و تعدادی آزمودنیها و روایی پایایی آن به واسطه ضریب آلفای کرونباخ ۰/۸۴ مورد تایید واقع شد. داده های حاصل از پرسش نامه های پژوهش در دو سطح آمار توصیفی(فراوانی، درصد، میانگین و انحراف معیار )و آمار استنباطی(آزمون t تک متغیره، آزمون فریدمن، و تحلیل واریانس چند راهه) موردتحلیل قرار گرفت. نتایج تحقیق در دوره های آموزش فنی – تخصصی نشان داده است که همه شرکت کنندگان به دوره های آموزشی و اهمیت آن اعتقاد کامل دارند ولی شرکت کنندگان در دوره های آموزشی محتوا ، مدرس، فرآیند تدریس ، و برونداد دوره را بالاتر از متوسط و در سطح مطلوب و فضا و امکانات آموزشی دوره را متوسط و در سطح نسبتا مطلوب و مدیریت و پشتیبانی را پایین تر از متوسط ونسبتا نامطلوب دانسته اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.