شناسایی عوامل موثر برایجاد ارزش ویژه برند در بانک تجارت


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی عوامل موثر برایجاد ارزش ویژه برند در بانک تجارت دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی عوامل موثر برایجاد ارزش ویژه برند در بانک تجارت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل موثر برایجاد ارزش ویژه برند در بانک تجارت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی عوامل موثر برایجاد ارزش ویژه برند در بانک تجارت :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

در سالهای اخیر فضای کسب و کار در جهان شاهد تغییر و تحولات بسیار زیادی بوده است، زیرا مشتریان و آژانسهای دولتی متقاضیتر و بازارها رقابتیتر شدهاند. از جمله این تغییرات میتوان به تغییر نگرش شرکتها از دارایی مشهود به سمت دارایی نامشهود اشاره کرد. در پاسخ به چنین تغییراتی سازمانها استراتژیهای برندسازی یکپارچهای را به کار گرفتهاند (Cohen and Mazzeo, 2010; Tallon, 2010; Bravo et al., 2010) . مدیران همواره با سوالاتی از این دست روبه رو هستند که برند شرکت ما چه مقدار ارزشی برای مشتریان ایجاد مینماید؟ در کنار سایر رقبا و در این بازار کدام برند از دید مشتریان معتبرتر است؟ برندها چه تاثیری بر رفتار مصرف کنندگان دراین بازار میگذارند؟ آیا برای مشتریان اهمیتی دارد که این محصول با چه نامی به بازار عرضه شده است؟ آنچه که مصرف کننده را به سوی برند جذب میکند و باعث انتخاب برند توسط او میشود، ارزش آن است که تحت عنوان ارزش ویژه برند شناخته میشود. ارزش ویژه برند یکی از مفاهیمی است که تمایز میان برندها را معنا میکند. در این مقاله به بررسی تاثیر تجربه خدمت، خویشاوندی برند و نقش واسطهای رضایت مشتری در ایجاد ارزش ویژه برند میپردازیم. جامعه آماری ما مشتریان شعب بانک تجارت شهر تهران بوده که حساب جاری فعال داشته و بیش از پنج سال از خدمات این بانک استفاده میکنند. از روش ضریب همبستگی پیرسون برای آزمون فرضیات و از تحلیل مسیر برای بررسی تاثیر متغیرها به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر ایجاد ارزش ویژه برند استفاده گردیده است. نتایج این تحقیق نشانگر این امر است که تجربهخدمت و خویشاوندی برند هم به صورت مستقیم و هم به صورت غیر مستقیم با واسطه رضایت مشتری بر ایجاد ارزش ویژه برند موثر می- باشند. در نهایت که تجربه خدمت به عنوان تاثیرگذارترین عامل که موجب ایجاد ارزش ویژه برند میشود، شناسایی گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.