اثر بخشی فاوا بر ایجاد انگیزه و افزایش کارایی دانش آموزان دختر پایه ششم شهرستان بروجرد


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر بخشی فاوا بر ایجاد انگیزه و افزایش کارایی دانش آموزان دختر پایه ششم شهرستان بروجرد دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر بخشی فاوا بر ایجاد انگیزه و افزایش کارایی دانش آموزان دختر پایه ششم شهرستان بروجرد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر بخشی فاوا بر ایجاد انگیزه و افزایش کارایی دانش آموزان دختر پایه ششم شهرستان بروجرد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر بخشی فاوا بر ایجاد انگیزه و افزایش کارایی دانش آموزان دختر پایه ششم شهرستان بروجرد :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

مدرسه هوشمند با فراهم نمودن محیطی پویا و جذاب زمینه شکوفایی استعدادهای دانشآموزان را فراهم نموده و انگیزه آنان را برای انجام بهتر فعالیتهای درسی افزایش میدهد. هدف پژوهش حاضر، مطالعه بررسی تاثیر فاوا )کلاسهای مجهز به تخته هوشمند( بر ایجاد انگیزه و افزایش کارایی دانش آموزان دختر پایه ششم شهرستان بروجرد بود. جامعه آماری شامل کلیه دانش آموزان دختر پایه ششم شهرستان بروجرد می باشد که به منظور انتخاب نمونه ی روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای از میان مدارس دارای سیستم هوشمند و مدارس غیرهوشمند( ۶۰ مدرسه، ۳۰ مدرسه هوشمند و ۳۰ مدرسه غیر هوشمند) انتخاب و از هر مدرسه یک کلاس ششم با میانگین ۳۲ دانش آموز در نظرگرفته شد. جهت جمع آوری داده ها از پرسشنامه، آزمون عملکرد تحصیلی فام و تیلور استفاده شده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمارتوصیفی و آماراستنباطی)تحلیل کواریانس( استفاده گردید که نتایج آماراستنباطی از طریق نرم افزار SPSS22 استخراج شده است. همچنین جهت بررسی فرضیه های پژوهش از آزمون تحلیل واریانس چند متغیری) Manova (استفاده می کنیم. یافته های پژوهش نشان داد که کوچکتر بودن میزان مؤلفه های ایجاد انگیزه و کارایی در بین مدارس غیر هوشمند و مدارس هوشمند تفاوت معنی داری وجود دارد. همچنین نتایج آزمون تعقیبی LSD حاکی است که میزان مؤلفه های ایجاد انگیزه و کارایی در دانش آموزان، در مدارس هوشمند به طور معنی داری بیشتر از دانش آموزان مدارس غیرهوشمند است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.