مقاله ارزیابی رضایت مشتریان در طرح های برون سپاری خدمات فناوری اطلاعات(IT) (مطالعه موردی در شهرداری مشهد)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی رضایت مشتریان در طرح های برون سپاری خدمات فناوری اطلاعات(IT) (مطالعه موردی در شهرداری مشهد) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی رضایت مشتریان در طرح های برون سپاری خدمات فناوری اطلاعات(IT) (مطالعه موردی در شهرداری مشهد) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی رضایت مشتریان در طرح های برون سپاری خدمات فناوری اطلاعات(IT) (مطالعه موردی در شهرداری مشهد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی رضایت مشتریان در طرح های برون سپاری خدمات فناوری اطلاعات(IT) (مطالعه موردی در شهرداری مشهد) :
تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
یکی از چالش هایی که اکثر سازمان ها در مدیریت خدمات فناوری اطلاعات با آن روبرو هستند, افزایش ظرفیت و توسعه توانمندی های فناوری اطلاعات برای همراهی با نیازهای سازمان و پشتیبانی از فرآیندهای اصلی کسب و کار است. این امر ممکن است برای سازمان به سادگی و در زمان اندک قابل تحقق نباشد از این رو برون سپاری خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان یک نوع استراتژی برای افزایش اثر بخشی و کاهش هزینه های اجرایی سیستم های اطلاعاتی در سازمان شناخته شده است. در فرآیند برون سپاری خدمات فناوری اطلاعات در بسیاری از موارد, نیازهای کاربران به خوبی برآورده نشده و رضایت خاطر آن ها از خدمات ارائه شده جلب نمی شود, همچنین سازمان نیز به منتفع و دستاوردهای مورد انتظار خود دست نمی یابد. ناملموس بودن خدمات فناوری اطلاعات نیز این مشکل را دو چندان کرده است, از این رو سنجش رضایت کاربران از ارائه خدمات فناوری اطلاعات توسط تامین کنندگان ضروری به نظر می رسد. در این مقاله با توجه به اهمیت سطح رضایت مشتریان در فرآیند برون سپاری خدمات IT, سیستمی برای ارزیابی رضایت مشتریان از خدمات IT برون سپاری شده ارائه شده است. در این سیستم ارزیابی به منظور وزن دهی و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریاندر فرآیند برون سپاری خدمات IT, از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) استفاده شده است. این تحقیق در بازه زمانی سال ۱۳۹۰ در شهرداری مشهد, انجام شده است. بر اساس نتایج تحقیق از نظر کارشناسان و متخصصان خدمات IT کیفیت عملکرد سیستم های برون سپاری شده نسبت به دو حوزه دیگر مورد بررسی یعنی کیفیت ارائه خدمات پشتیبانی و ارائه خدمات مشاوره ی تامین کنندگان از اهمیت بیشتری برخوردار است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.