مقاله بررسی عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در سازمان تعاون روستایی کشور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در سازمان تعاون روستایی کشور دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در سازمان تعاون روستایی کشور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در سازمان تعاون روستایی کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در سازمان تعاون روستایی کشور :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
هدف از انجام این تحقیق بررسی عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران است. این تحقیق از دسته تحقیقات کمی و کاربردی است و به روش توصیفی و همبستگی انجام شده است. جامعه آماری تحقیق کارشناسان و مدیوران بخشهای مختولف سازموان میباشد که تعداد آنها ۴۰ نفر بوده که مورد سرشماری قرار گرفتند. ابزار اصلی تحقیق پرسشنامه بود که روایی آن بوسیله پانل متخصصان و پایایی ابزار تحقیق به وسیله ضریب آلفای کرونباخ برای بخشهای مختلف پرسشنامه احراز گردید. نتایج بدست آمده از تحلیل عاملی نشان میدهد که دو عامل، پذیرش فناوری (۴۹/۹۰%) و عامل استقرار فناوری اطلاعات (۱۸/۳۱%) حدود ۶۸/۲۱ درصد از واریانس مربوط به عاملهای تکنولوژی اطلاعات در استقرار مدیریت دانش در سازمان مرکزی تعاون روستایی را تبییون مینماید. عوامل موثر بر فرایند استقرار مدیریت دانش شامل ساختار دانش محور (۵۰/۸۴%) و ایجاد فرهنگ دانش محور (۱۰/۹۸%) است، که حدود ۶۱/۸۳ درصد از واریانس مربوط به عوامل فرایندها را تبیین مینماید. شناسایی عوامل سازمانی موثر بر در استقرار مدیریت دانش نشان داد که دو عامل انگیزش (۴۰/۰۵ درصد) و راهبردهای مدیریت دانش (۲۱/۶ درصد) حدود ۶۷/۶۶ درصد واریانس مربوط به عوامل را تبیین می نماید و سه راهکار نوآوری – توانمندسازی، فرهنگی – تصمیم گیری و راهکارهای مشتری – مدارانه حدود ۷۳/۹۳ درصد از واریانس مربوط به راهکارها را تبیین می نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.