مقاله بررسی اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری CRM در صنعت هتلداری مورد مطالعه هتلهای ۵ ستاره شهر تهران


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری CRM در صنعت هتلداری مورد مطالعه هتلهای ۵ ستاره شهر تهران دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری CRM در صنعت هتلداری مورد مطالعه هتلهای ۵ ستاره شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری CRM در صنعت هتلداری مورد مطالعه هتلهای ۵ ستاره شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری CRM در صنعت هتلداری مورد مطالعه هتلهای ۵ ستاره شهر تهران :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
آگاهی کامل از مشتری و نیازهای او، ضرورت برقراری روابط نزدیک با مشتری را دو چندان می‏کند. هدف اصلی مدیریت ارتباط با مشتری، ایجاد روابط نزدیک با مشتری و تأمین رضایت او است. این پژوهش سعی دارد مدیریت ارتباط با مشتری و تأثیر آن را بر رضایت مسافران هتل های ۵ ستاره شهر تهران بررسی کند. جامعه آماری این پژوهش، کلیه مسافرینی هستند که در هتل های ۵ ستاره آزادی و ۵ ستاره استقلال شهر تهران اقامت دارند. حجم نمونه این نیز تحقیق با استفاده از فرمول کوکران ۱۳۵ نفر تعیین شده است. مدل تحقیق شامل بکارگیری فناوری اطلاعات، و بخش بندی خدمات هتل مطابق ترجیحات مشتریان می باشد. نتایج تحلیلهای انجام شده در این تحقیق، نشان داد که این عوامل، بر رضایت مشتریان هتل های ۵ ستاره آزادی و استقلال تأثیرگذار می باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.