مقاله تحلیل نقش خصیصه های فردی ، عوامل اجتماعی و عوامل محیطی بر روی شکل گیری کسب وکار جدید


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل نقش خصیصه های فردی ، عوامل اجتماعی و عوامل محیطی بر روی شکل گیری کسب وکار جدید دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل نقش خصیصه های فردی ، عوامل اجتماعی و عوامل محیطی بر روی شکل گیری کسب وکار جدید  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل نقش خصیصه های فردی ، عوامل اجتماعی و عوامل محیطی بر روی شکل گیری کسب وکار جدید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل نقش خصیصه های فردی ، عوامل اجتماعی و عوامل محیطی بر روی شکل گیری کسب وکار جدید :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
با توجه به فضای رقابتی کنونی و همین طور اهمیت شکل گیری کسب وکار های جدید و کارآفرینانه در توسعه ی اقتصادی کشورها ، بررسی عوامل مؤثر بر شکل گیری این کسب وکار ها مسئله ای مهم و ضروری به نظر می رسد . با توجه به این موضوع هدف از مطالعه حاضر تحلیل نقش خصیصه های فردی ، عوامل اجتماعی و عوامل محیطی بر روی شکل گیری کسب وکارهای جدید می باشد. ابزار گردآوری داده ها در این مقاله بررسی جامع ادبیات موضوع می باشد که در این راستا برای هر کدام از عوامل (فردی ، محیطی و اجتماعی ) به تفکیک مدلهایی ارائه گردیده که خلاصه ی مرور مقالات متعدد می باشد . خصیصه های فردی مهمی که در این مقاله مورد توجه بوده اند عبارتند از : خود مختاری ، نوآوری ، تحمل ریسک ، فعال بودن ، تمایل به رقابت عوامل محیطی مطرح که بر شکل گیری کسب وکار موثرند نیز عبارتند از : دسترسی سرمایه گذاری خطرپذیر ، حضور کارآفرینان با تجربه ، مهارتهای فنی نیروی کار ، دسترسی به تامین کنندگان ، دسترسی به مشتریان یا بازارهای جدید، اثر حکومتی ، نزدیکی به دانشگاهها ، دسترسی به زمین و تسهیلات ، دسترسی به حمل ونقل ، گرایش به جمعیت منطقه ، دسترسی به سرویس های پشتیبانی ، شرایط زندگی عوامل اجتماعی مهمی نیز که بر شکل گیری کسب وکار مطرح می باشند عبارتند از: سرمایه اجتماعی که شامل شبکه های اجتماعی و سرمایه ی وابسته می باشد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.